Na regen komt zonneschijn.

Spanje, Barrio Cuevas, San Anton, 20, 03669 La Romana, Alicante

Gelukkig wel, na regen komt zonneschijn. Echt warm is het nog niet maar om een wandeling te maken is het heerlijk.

Wandelschoenen aan en een vest is ook wel lekker nu en dan maken we een heerlijke wandeling tussen de weilanden. We zien de amandelbomen die in bloei staan en sinaasappelbomen vol met sinaasappels en de druivenstruiken die nog helemaal kaal zijn.

Aan de ene kant zien we de zon door de wolken heen breken en aan de andere kant de nevel die om de bergtoppen hangt.

Heerlijk zo'n wandeling na een dagje van teveel eten en wat de drankjes betreft ................ die heb ik aardig in de hand weten te houden.

Joske en Peter zijn vandaag druk met poetsen en hun camper ziet er na een flinke wasbeurt dan ook weer spic en span uit. Pierre is bezig met zijn muziek, wij met onze foto's en zo heeft ieder zijn ding.

Hahahaha, ligk hei in 'n deuk....wie slech kint geer 't dao noe höbbe....neet toch? Hei noe kaajd weer veur twie däögskes...veer weure gewaarsjouwd veur flinke störm koumend wiekend. Geer zit dao gekroend in eeder geval ! Blief genete hè en doeg Caroline en Peter hiel väöl kompleminte vaan miech ! Knoevel ! XXX

Mirjam 2020-02-06 15:13:29

@Mirjam veer genete heij edere daag 🤩

Fritsellen 2020-02-06 16:18:19

Mooie fotoos en het weer alles moeren we mee maken ,,,we hebben toch lekker vestten aan ,,,,

Marielouise 2020-02-06 20:00:21

Lekker om even te wandelen en leuke foto's te maken 👍

hansenchris.op.weg 2020-02-06 21:52:40

Mooie natuur en gezellige mensen,een goede combinatie, wat heeft het leven nog meer te bieden, geniet dus maar.