Huub op visite

Spanje, Peniscola

De Eucalyptusbomen geurden nog heerlijk en ik zag dames de bolletjes oprapen om mee naar huis te nemen.
Later liet ik de bolletjes aan mijn buurvrouw zien en zij liet mij een heerlijke fles zien van een parfum voor op het toilet en dat rook toch zo heerlijk. Die ga ik ook halen.

Je koopt het bij de de Mercadona en niet bij de Lidl want die ruikt niet zo lang. Je doet er een flinke scheut van in een glas of schaaltje en zet dat op je toilet of douche cel. Het ruikt heerlijk. Als het toiletje wordt schoongemaakt gooi je de inhoud van het glas of bakje in het schone toilet en weer een nieuwe scheut in je glas of bakje.
Een heerlijk geurende tip van de buurvrouw die ik nu dus ook op volg.
Emily, bedankt 👍

Eergisteren kregen we onverwacht visite van een vriend van ons uit Nederland, Huub.
Dat was gezellig.
We hebben heerlijk samen gegeten, gekletst en een wijntje gedronken.
We zijn met ons drietjes met de fiets Peńiscola gaan bezoeken en bij het kasteel hebben we genoten van een drankje en het uitzicht op de zee. We zijn door de mooie straatjes gelopen en later zijn we nog een hapje gaan eten bij Del Jubilado.
Boodschappen gehaald en mijn geur fles bij de Mercadona en daar na bij de buurtjes op de borrel met z'n allen.
Dat was weer een gezellige dag. Morgen gaan de buurtjes en Huub weer een andere kant op.