Niet veel te melden

Spanje, 12598 Peniscola

Afgelopen nacht ging het ontzettend te keer.
De regen viel of ze volle emmers tegen de camper aan gooiden. Het stormde constant en daardoor schudde we constant op en neer. Voor de afwisseling kregen we er nog wat donder en bliksem bij.
Er is dan ook heel wat water gevallen.

Vanmorgen viel de stroom uit maar dat gebeurd hier bij regelmaat bij een noodweer. Toen we naar de douches gingen boften we want er kwam ondanks de stroomstoring toch warm water uit de kranen alleen het haar föhnen moesten de dames helaas achterwege laten.

We kregen vanmorgen een foto doorgestuurd van de boulevard in Peniscola en die zag er ook ontzettend nat uit.

Het regent nu nog altijd en we horen nog regelmatig gerommel en zien flitsen in de lucht. De wind steekt zo nu en dan ook weer op en terwijl ik deze reisblog schreef kregen we er ook nog een fikse hagelbui bij cadeau maar we vermaken ons wederom prima met Netflix, lezen en puzzelen, kopje koffie enz enz.

Hopelijk snel weer het zonnetje 🌞😘

Anouk de Bree 2020-01-22 08:10:19

Anouk we hebben besloten om zometeen een stapje zuidelijker te gaan doen al zie ik hier al weer een waterig zonnetje verschijnen. Komt helemaal goed 👍

Fritsellen 2020-01-22 09:01:42

Fijn dat je een warme douche had, alternatief was een gratis buitendouche. Succes met het vinden van een leuk nieuw plekje.

hansenchris.op.weg 2020-01-22 09:30:57

O jammer hier is het vanmorgen wit van die fijne sneeuw en koud ook lekker binnen blijven heb ook altijd wat te knutselen gr M.l

Marielouis 2020-01-22 09:38:18

Misjiens toch goon aofzakke nao 't zuide, dao beter weer es boe geer noe zit. Naategheid is mer niks gedoon, biste zoe gaw beu. Hei heet gevrore en de roevros maak vaan boete 'n sjèlderij. Wat geer ouch gaot of daot, 'ne fijne daag !