Een lummeldagje

Spanje, churra

Vandaag heerlijk gelummeld. Het was een beetje een bewolkte dag dus het lummelen was toegestaan. Eerst heerlijk gepoedeld en daarna kwam Roelie even buurten daarna een paar boodschapjes gedaan.

Onze waterkoker schreeuwt namelijk om van zijn kalk (is een waterkoker wel mannelijk?) verlost te worden dus schoonmaak azijn gehaald. Het was even zoeken in de El Campo supermarkt maar toen we de Spaanse naam hadden gevonden vinagre de limpieza was het een piece of cake of te wel, un pedazo dela torta. Nog wat kleinigheidjes zoals afwasmiddel en smeerboter en we konden de boel naar huis brengen.

We zouden vanavond gaan wokken met Roelie en Hans maar de restaurantjes zijn hier pas laat open, dus de openingstijden maar eens gaan bekijken op de terugweg naar huis. We kwamen samen met Roelie en Hans tot de conclusie dat we beter morgen de lunch kunnen nemen want die tijden zijn een beetje christelijker voor ons nuchtere Nederlanders.

Na al dit gelummel wilden we eens het nieuwe winkelcentrum gaan bekijken CC Nueva Condomina. Die naam vergeten we niet zo snel nadat een buurman ons de tip gaf "denk maar aan een condoom" en dat is in het koppie blijven zitten.

Het zou 20 minuten lopen zijn. We zagen al van veraf een bord hoog in de lucht met de naam Condomina, en dat was blijven hangen dus dat moest de juiste richting zijn. Berg op, berg af, brug over maar we kwamen er.
En werkelijk we zagen een heel groot winkelcentrum. Toen we er binnen kwamen hadden we ogen te kort. Een Primart, een C&A, Hunkemöller, schoenenzaken, kleding zaken, brillenwinkels, de bekende kiosken voor de loten verkoop, restaurantjes, telefoonwinkels, noem maar op en allemaal Rabajas, opruiming.
Ik word er al moe van als ik het zie fffffffff maar waar was nu die Media Markt want die moest er ook zijn en Frits wilde er graag even langs.

Had ik even pech want die winkel lag helemaal achter het winkelcentrum dus weer naar buiten en met de Google maps in de hand op weg naar de Media Markt. Een mens kan tegenwoordig toch niet meer zonder Google maps. We zijn er dus heelhuids aangekomen maar wat Frits zocht hadden ze niet fffffffffffffff.

Op de terugweg nog een winkel opgezocht maar die had ook niet wat Frits zocht en daarna waren we zo teut dat we maar aan terug tocht zijn begonnen en de winkels maar de winkels hebben gelaten maar ik ga er zeker nog een terug en dan met de fiets.

Wat was ik blij toen ik de camper weer zag.
In totaal hadden we toch maar mooi 8 km gelopen en dat is voor ons doen een hele trip. Vanavond maar heerlijk lui in de stoel en onze ruggen even rust geven.

Wat een leuke dag toch in Benidorm hebben ze ook zo een grote winkel met ook heel veel winkels binnen in en er on heen,als h

Marielouise 2020-01-24 20:09:10

Weer verder nou als het niet zo een goed weer is doen we dat moeten wel met de bus dan ik vind het toch altijd leuk ,,een heel grote chinees is er ook daar vind je altijd wat ,,hier is het lekker fris gezond weer ,, Hopend zondag droog weer dan is prins uit roepen gr tot schrijfs

Marielouise 2020-01-24 20:11:46

Uitroepen van de prins alweer Marielouise. Ik duim voor goed weer voor jullie.

fritsellen 2020-01-24 20:14:44

fritsellen 2020-01-24 20:14:45

'ne Waterkoker dus 'n menneke....pap zag altied 'n kooj en 'ne stier dus 'ne waterkoker 'n häöm dus ;-) Vendaog waor 't kaajd. Had gevrore venach...veurspellinge zien veur mörge zonneg en druug, zoondag zouw 't goon regene later op den daag, volgende week regen en wind....höb geer dat hei nao touw gesjik ;-) ? De nudige kilometers veur niks geloupe daan. Hei nao Flikke Mestreech zoe metein. Fijne aovend en tot mörge ! Dikke poen !

Mirjam 2020-01-24 20:23:30

Dus Mirjam, een mannetje 👍 Ik dacht het al. Hij heeft aantrekkingskracht als ik thee wil maken 😉 Wij gaan ook Flikken Maastricht kijken. Veel plezier.

Fritsellen 2020-01-24 20:33:05

En vergeet het Biertje en Wijntje Niet !!!

Jo 2020-01-24 23:02:30

Haha arme Ellen, dat was een flinke wandeltocht dan! Volgende keer maar de fiets nemen😂👍

Jovita 2020-01-25 12:36:56

Jovita, ik heb het overleefd 🙃😉