Van alles en nog wat.

Spanje, Barrio Cuevas, San Anton, 20, 03669 La Romana, Alicante

Vandaag worden we wakker met een zonnetje en een beetje sluierbewolking en die sluierbewolking zorgt voor een fris tintje. Als je in de winter in Spanje bent heb je het zonnetje echt wel nodig voor de warmere temperaturen. Nu is in Spanje geen gebrek aan zon dus we hoeven niet bang te zijn dat het te koud gaat worden.

We beginnen (in de zon) met korte broek en een topje. Dan komt er plots een wolkje en trek je je vest aan. Komt de zon weer dan stijgt de temperatuur onmiddellijk en gaat het vest weer uit. Verdikkie er komt weer een wolkje dus vest aan maar het wolkje blijft hangen dus lange broek aan maar owee als die zon weer te voorschijn komt dan moet echt de hele boel weer uit.

De meeste campergasten zijn vandaag met de fiets naar Hondon de las Nieves. We hebben hun zoveel verteld over het leuke dorp dat ze het met eigen ogen willen zien. Ook onze overburen Pierre en Margriet gaan met de fiets richting Hondon. Hun 2 teckels mogen in de hondenkar mee. Ze zijn zo grappig. Het zijn 2 zusjes en halen een boel kattenkwaad uit zoals heerlijk knabbelen aan de kussens of dekbedden. Dan wordt hun baas boos en het is zo grappig om te zien maar de ene teckel gaat meteen op haar rug liggen en weet gewoon dat ze ondeugend is geweest terwijl haar zusje koppig blijft staan met haar oortjes en staartje omlaag. Het spreken ontbreekt hun nog. Ze zijn schattig die twee teckel dametjes. Vanmorgen deed hun vrouwtje de camperdeur open en zagen de twee kans om te ontsnappen en weg waren ze. Hele zoektochten kwamen op gang totdat Peter ze terug vond en met onder iedere arm een teckel terug kwam lopen naar de camping.

Wij gaan met de fiets richting supermarkt. We gaan inkopen doen voor morgen. Want morgen hebben we een feestje.
Eerst met Peter geregeld wat we graag willen. We krijgen alle medewerking. Komt helemaal goed.

Tegen 16 uur gaan we nog even een aperitiefje drinken en daarna heerlijk macaroni eten die Frits heeft klaargemaakt. Ik mocht nog even blijven kletsen.
Na het eten horen we een tractor. Bij gebrek aan schapen mag de tractor met zijn baas de weide kort snoeien.

We maken er een rustige avond van want morgen .......................?
Maar dat horen jullie de volgende keer weer.

Kan Frits nog wel slapen i.v.m dat feestje, maar jullie hebben nu iedere dag een feestje, nietwaar.

Annemie 2020-02-12 20:01:28

Is morgen Frits jarig ,,, een heel fijne dag ,, We liggen allebei met de griep ,,,hopend gaat het iedere dag beter ,want moet nog veel doen voor maandag geniet ernog van gr M.l

Marielouise 2020-02-12 20:06:44

@Annemie, hopelijk slaapt Frits hahahaha @Marielouise, heel veel beterschap voor jullie alletwee en zorg dat jullie beter zijn voor je vertrek naar het zuiden.

fritsellen 2020-02-12 20:22:35

Boe is 't fieske mörge....dao is 't fieske....dat geit get weure mörge....'ne fijne awwerjaorsaovend Frits ! Tot mörge ! Dikke poen XXX

Mirjam 2020-02-12 21:15:54

@Mirjam 🥳🥳

Fritsellen 2020-02-12 22:04:37

Kleding met ritssluiting i.v.m. wel of geen zonnewarmte. Beiden van harte gefeliciteerd 👋 met de verjaardag van Frits