Shoppen in Granada en naar de garage.

Spanje, Calle Laurel de la Reina, 15, 18140 La Zubia, Granada

Vandaag rustig aan gedaan. Vanmorgen eerst heerlijk van het zonnetje zitten genieten en in de namiddag weer richting centrum. Frits is op zoek naar een mooie korte broek dus .................

Helaas waren de korte broeken nog niet te krijgen in de winkels maar wel mooie t-shirts, lange broeken en zelf ook nog een leuke lange/korte broek met een mooie blouse erop gevonden. Heerlijk rond geslenterd en wie zien we daar staan .................. onze vriend van de Netflix serie Casa del Papel dus even op de foto.

Daarna nog Churros gegeten want die wilde ik wel eens in Spanje proeven. Koffie erbij en omdat die met melk was en ik alleen zwarte koffie drink nam ik chocolade te drinken maar dat viel me tegen. Het was een dikke chocolade drank met vel erop en als ik ergens een hekel aan heb dan is het een vel op mijn warme drank. Getsie!!

Op de camping nog even heerlijk buiten gezeten tot Frits een spijker in een van de voorbanden ontdekte, fffffffffffffff. Wat nu??
In ieder geval niet eruit peuteren. Eens vragen bij de receptie of hier ergens een garage in de buurt is.

Het weekend is alles dicht dus nu nog naar de garage.

Frits loopt naar het benzine station en gaat daar eens vragen. Gelukkig is er iemand die een beetje Duits kan spreken en hij belt naar de banden zaak in La Zubia.
We kunnen nog even langs komen en tegen 19 uur vliegen we naar het bandencentrum waar ze al op ons staan te wachten. Het is er nogal krappe boel en niet berekend op campers maar ze vinden een plekje waar we even kunnen staan half op de weg.

Ze trekken de spijker uit de band en controleren met water en zeep of er een gaatje zit.

Gelukkig is alles in orde en we hoeven niets te betalen. Dat doen we natuurlijk toch wel. We zijn veel te blij dat we er zo goed langs komen en dat ze ons hebben willen helpen.

Wat een fijne dag met goede afloop Wijn zijn een paar uurtjes strand gegaan veel volk al hier veel oudjes van Spanjaarden wil niet zeggen dat wij jong zijn ,,, later nog even stad willen gaan om koffie te drinken treffen we mensen uit maastricht was even gezellig met terrasje Morgen komen meer maastricht tenaren aan ,,, gr M.l

Marielouise 2020-02-21 20:24:35

@Marielouise, dat is gezellig. Nog meer Maastrichtenaren en dan samen carnaval vieren in Benidorm.

fritsellen 2020-02-21 20:31:11

Mooije rooi broek😊

R.Boogaers 2020-02-21 21:22:11

@r.boogaers, vind ik ook 😊

Fritsellen 2020-02-21 22:13:52

Zo, eve alles vaan de letste daog bijgeleze en gekeke nao felmkes en foto's....grandioos allemaol. Ech speciaol um te zien. Good geslaag zeen iech veur Frits. Blitse kleur ! Hei is ziech alles gereid aon 't make veur de Boonte Störm en de roed-geel-greune rege....allebei weurt 't veurspeld in de weerberiechte. Geneet lekker weier same dao ! Knoevel en poen vaanoet Mestreech ! XXX

Mirjam 2020-02-22 12:08:33

@Mirjam, geneet vaan de Mestreechter carnaval !!