Maar weer eens een stukje verder.

Spanje, Castellòn

De dag begon bewolkt vandaag en dat zijn we niet gewend. Een goede dag om te rijden en dus gaan we weer ongeveer 100 km hogerop naar Castellòn.
En daar is onze zon weer 😎
Er is een prachtige CP met alles erop en eraan. Vorig jaar waren we hier ook en dat was goed bevallen. Water lozen, water tanken, chemische toilet legen, douche en toiletten en uitzicht op zee en dat allemaal gratis. We mogen hier 48 uur blijven staan. We zijn fijn op tijd en vinden nog een plekje want het staat hier meestal snel vol.

Eerst gaan we boodschappen doen bij de Mercadona en nog even bij de super grote Chineese winkel kijken.

We maken nog een heerlijke strandwandeling en lopen naar de haven die zeker de moeite waard is en daarna lopen we de plaats Castellòn nog eens in. We rusten nog even uit op een terrasje en drinken wat. Een halve liter bier voor €1,30 p st.
Ongelooflijk toch.

We lopen via het park terug en zien de eekhoorntjes weer. Enig om ze van zo dichtbij te kunnen zien.

Dat waren weer heel wat stapjes vandaag ffffffff vanavond maar lekker relaxen.