Wandeling door Peniscola

Spanje, Peniscola

Vandaag hebben we weer een heerlijk zonnetje en als dat zonnetje er is dan is de temperatuur ook heerlijk dus korte broek aan en topje omdat het kan. Eerst lekker buiten zitten en vanmiddag met de fiets naar Peniscola.

We parkeren onze fietsen bij de Consum supermarkt en beginnen aan onze wandeling. We lopen helemaal naar boven tot bij het beeld van Papa Luna die geduldig bij de kerk zit. We komen hem hier nu al voor de derde keer tegen en steeds komen we weer terug omdat we het hier zo mooi vinden. De meeste winkeltjes zijn dicht want het is winter in Spanje en dus niet zo druk maar nu kun je hier heerlijk rustig lopen.

Er worden weer veel foto's en filmpjes gemaakt.

We lopen door de smalle straatjes heuvel op en heuvel weer af. Trappen op en weer af we genieten volop. Dan wil ik nog even langs de Eucalyptusbomen in het dorp en ja hoor daar liggen ze weer die heerlijke Eucalyptus vruchtjes of zaadjes. Ik weet er eigenlijk geen naam voor maar we rapen de bolletjes op en nemen ze mee.
Als we weer in de camper zijn leg ik ze in een bakje en binnen korte tijd verspreidt de Eucalyptus geur zich.

Heerlijk!!!!!!!!

Leuke foto's. Have fun in Spain.