1000 meren

Frankrijk, Sandrans

We hebben weer heerlijk geslapen. Na het ontbijt gaan we weer op pad richting Sandrans waar we een leuke camping op het oog hebben midden tussen de 1000 meren ten noorden van Lyon.
Nooit geweten dat er daar zoveel meren zijn maar een mens is nooit te oud om te leren dat zien we wel weer.

Het zonnetje schijnt. De omgeving doet ons aan Nederland denken vlak en groen.
In de zomer zullen hier vast heel veel muggen zijn 🤔. Maar nu gelukkig niet.
De camping is pas open voor het voorjaars seizoen en dat is te merken.
Er staan 2 caravans en wij dus we mogen een plaatsje uitzoeken waar we maar willen. Het is een Acsi camping en kost € 16 plus € 1 toeristenbelasting. We staan hier wel mooi en dicht bij het sanitair gebouw dus eerst maar even douchen.
Bbbbrrrrrr dat is frisjes. Het sanitair gebouw is niet verwarmd en eer het warme water uit de douche komt moet je wel even geduld hebben maar dat hebben we wel.
🤤🤤
We maken een beetje schoon in de camper en zoeken onze pantoffels op want die zijn wel lekker hier. Kachel aan, wijntje en kokkerellen maar. Ik ga een witlofschotel maken in mijn Omnia-oven en het lukt en smaakt heerlijk.