Met de fiets op pad.

Spanje, Calabardina

Vandaag met de fiets naar Calabardina. Het weer is bewolkt dus is een fietstocht wel lekker. Het is best een grote plaats maar compleet uitgestorven. Op de CP is het drukker dan hier.
We zoeken een supermarkt maar er is hier alleen een plaatselijke supermarkt te vinden die niet heeft wat wij zoeken en zo moeilijk is dat toch niet.
Een tube Elmex tandpasta en plastic afvalzakjes voor ons prullenbakje. Helaas! Alleen koffie zien we hier die we eventueel nog kunnen gebruiken.

Je moet hier opletten voor overstekende schildpadden 😎 volgens het bord langs de weg.

Als we weer op de CP komen schijnt de zon weer volop. Dat moeten we hebben maar na een tijdje begint het hard te waaien en harder en harder. De hele camper schud ervan.
De stofwolken vliegen ons om de oren. We gaan maar binnen zitten want je voelt het stof bijna tussen de tanden zitten en zelfs het info bord op de CP waait doormidden.
Het gaat dan ook even heel heftig te keer met harde wind en regen. Gelukkig duurt dat hier niet zo lang en is de stof een beetje van de camper gespoeld door de regen.