Zon!!!

Spanje, Churra

Vanmorgen werden we wakker met een stralende zon. Heerlijk om die zon weer te zien en te voelen op je vel. Daarvoor zijn we eigenlijk ook hier.

Na ons ontbijtje eerst even bellen met Peter Vankan van Europeca in la Romana. We zouden 7 februari bij hun aankomen op de CP maar nu hoorden we van vrienden dat er al eerder een plaatsje vrij zou zijn dus even een belletje doen of we onze reservering een beetje kunnen aanpassen.
Gelukkig nam Peter wel meteen de telefoon op, haha en ja hoor onze reservering kon aangepast worden en nu gaan we 29 januari al naar hun toe. Leuk om onze vrienden weer te zien en niet alleen Peter en Caroline maar er zijn nog meer vrienden van ons op de Camper Plaats dus dat gaat een happy weerzien worden.

Vanmorgen zaten Frits en ik buiten een kopje koffie te drinken en in ene keer ziet Frits zijn nicht langskomen die we 7 jaar niet meer gezien hadden. Wat leuk. Ze camperen al 20 jaar en vorig jaar misten we hun steeds. Nu waren we er helemaal niet op verdacht en dan kom je ze tegen. Roelie staat hier met haar man Hans. Dat wordt dus heel wat bij praten.
Natuurlijk moesten Frits en Roelie op de foto want zo vaak doet zich die gelegenheid niet voor.

Eigenlijk wilde we vandaag het nieuwe winkel centrum eens gaan bekijken maar het zonnetje was zo heerlijk dat we gewoon in de stoel zijn blijven zitten. Ikke met mijn leesboek en Frits .......... die zag zijn kans schoon om eens even met de drone te vliegen.

Vandaag hadden we ook een klein beetje iets te vieren. Nou ja vieren, uh uh, ik vind het iets om te vieren. Ik zag namelijk vanmorgen dat ik mijn allereerste AOW had geïnd en wel van 4 hele dagen. Nou dat is het toch wel waard om vanavond met ons twee een hapje te gaan eten. Ik verbras het gewoon die 4 hele dagen ...............

Het smaakte maar je moet hier wel je best doen om die 4 dagen AOW kwijt te raken.
We gingen een biertje drinken en moesten per glas van een halve liter Heineken bier € 0,50 betalen. Ongelooflijk toch.

Frits heeft weer hard gewerkt aan zijn filmpjes en zo komt het dat FritsEllen Campereizen deel 5 op ons you tube kanaal weer online staat. Het laat zien hoe heftig de regen en hagel was onderweg.

Ik zet de link hier neer, https://www.youtube.com/watch?v=7pRCjWfvjPM

Enne ........ niet vergeten, abonneren en duimpje omhoog

Vergeet niet bij Peter in La Romana wijn in te slaan bij de bodega....... Wij vierden bij Peter en Carolien ooit Oud op Nieuw.

Fred en Els. 2020-01-23 21:30:19

Leuk om familie/bekenden tegen te komen als je met de camper onderweg bent. Metv4 dagen AOW kan je je geen dure biertjes veroorloven 😉. Fijn dat jullie weer van de zon kunnen genieten 👍.

hansenchris 2020-01-23 21:58:33

Wij hebben hier sinds gisteren weer prachtig weer gisteren en vandaag heerlijk in de zon gezeten Fietsen langs de boulevard nog niet mogelijk maar ze zijn wel weer hard aan het weer’ om het mogelijk te maken

Henriette Timmermans 2020-01-23 22:07:02

Fred en Els en wat dachten jullie van de bamischijven. Mag jullie iets vragen? Zijn jullie de kersenmensen uit Duitsland, ik meen Potsdam?

fritsellen 2020-01-23 22:18:42

Goojemorge, dus noe biste ech 'n AOW'er, dat moch zeker gevierd weure, weer 'n stap weijer in d'n leve, nui blaad vaan dien levensbook. Wie leuk um te leze dat geer al de 29 jannewarie nao Caroline en Peter gaot. En wie sjiek um te leze dat Frits zien nisje heet getroffe in 't veur us verre Spanje. Heerlek dat 't zönneke weer sjijnt dao....noe dus weer ech euverwintere in Spanje mét zon. Dikke poen XXX

Mirjam 2020-01-24 07:55:29

O wat heerlijk zo'n dag met goed weer, goed geselschap (ook in het vooruitzicht) , rustig aan en iets te vieren 😄!

Wellaway 2020-01-24 08:25:25

Heerlijk weer zon ,,, en nu genieten zie je hoe klein de wereld is om zover nog fam tegen te komen gezellig geniet ervan gr tot volgende keer