Wolfenbüttel

Duitsland, Wolfenbűttel

Vandaag naar Wolfenbűttel. We hebben hier een mooie camperplaats naast het grote gemeentelijk zwembad. We hebben hier geen tv ontvangst maar kiezen voor de bomen die ons een beetje schaduw kunnen geven.
De CP is is op loopafstand van het centrum maar wij nemen de fietsen zodat we de buurt eens goed kunnen verkennen.

Het is een mooie plaats en er is veel te zien maar in de namiddag gaan we weer naar ons plekje bij de camper want is ontzettend warm.

En als we dan zo heerlijk zitten te luieren en ik even naar binnen wil om iets te drinken te pakken merk ik dat het slot van de camper deur is dichtgevallen 😲
Daar staan we dan. De sleutel ligt binnen en wij staan buiten.
Gelukkig staat een zijraam op een kiertje en Frits krijgt het open. Dan met de steel van de camper wasborstel kan Frits net via het raampje bij de deur komen om het klepje dat omlaag is gevallen weer omhoog te krijgen en .......... Yes ...... hij gaat open.

Dat hebben we weer gehad.

We maken er nog een gezellige laatste avond van want morgen gaan wij weer een stapje verder richting huis en Huub blijft nog een paar daagjes genieten.
Het was reuze gezellig samen met Huub en we komen ons vast nog weer eens ergens tegen. Geniet nog maar even.