Onze eerste stop

Luxemburg, Weiswampach

Vanmorgen zijn we mooi op tijd vertrokken.
Bij de stalling gekomen zijn we van auto gewisseld en in de camper gestapt daarna even langs de carwash om al het stof weg te wassen die er in de voorbije weken op de camper was gevallen en zo konden wij weer op pad met een schone camper.

We hebben een prachtige route gereden door het oosten van België via Verviers, Malmedy, Sankt Vith naar Weiswampach in Luxemburg en daar slapen we nu bij een enig kerkje. Op het moment zit het kerkje vol met kerkgangers en allemaal een mondkapje op. De graven om het kerkje liggen er blinkend schoon bij, niet eentje uitgezonderd. Ongelooflijk.
In Weiswampach aangekomen zijn we eerst naar het grote Shopping Centre van Massen gereden waar we meteen getankt hebben en het gebruikelijke recept voor Frits namelijk jonge jenever die toch snel € 7 per fles goedkoper is dus maar een voorraadje gekocht.

Morgen gaan we weer een stukje verder richting Frankrijk.

Onze youtube link van vandaag: https://youtu.be/j5aaBXQ2roA

O dat is fijn te horen geniet ervan gr M.l

,marielouise 2020-08-22 22:34:03

Veel plezier en geniet ervan , en kom zonder klachten terug , Gr TR EN JO

jo 2020-08-22 23:16:58

Geneet dervaan same, releks ze ...enne.... blief gezoond hè !

Mirjam 2020-08-23 08:52:30

Goeie reis en veel plezier xxx

Anja en Hans 2020-08-23 09:07:53

Geniet ervan. Goede reis.

Annelies 2020-08-23 09:55:32

Inderdaad een mooie route. Fijn vervolg van jullie vakantie.👍