Deventer

Nederland, Deventer

Vandaag is onze trip geëindigd in het mooie Deventer, de thuis haven van Frits. Een heerlijke plaats. We zijn neergestreken op de CP stadscamping de Worp. Hij ligt aan de IJssel.
Het zonnetje schijnt en dus gaan we meteen op pad. Het is half 12 en zo hebben we mooi de tijd om een ronde te lopen. We nemen het pondje over de IJssel en dan begint het te regenen en te waaien en houdt niet meer op. Dat hebben wij weer. We zijn er op voorbereid het is alleen jammer.

Op vrijdag en zaterdag is er altijd markt en dan staan er van die heerlijke viskramen. De geur van gebakken vis komt ons al tegemoet . We boffen dus en een Lekkerbekje gaat er wel in, mmmmm. Er staat wel een lange rij maar dat is het wel waard. Ik sluit maar aan. Uiteindelijk gaat het allemaal nogal snel.

Na ons visje op gegeten te hebben gaat de wandeling weer verder en genieten van de leuke straatjes en winkeltjes ondanks het slechte weer. En dan gaat de telefoon. Lacros. We kunnen de fietsen ophalen. Ze zijn klaar!
Oei, daar hebben wij niet op gerekend en zijn nu ook niet in de buurt van Schijndel maar maandag komen we eraan om ze op te halen en dat dat is helemaal oké.

Morgen gaan we naar Iske en Johan en onze kleinzoons want we hebben elkaar al een hele poos niet meer gezien, dat wordt hoog tijd.

We gaan ook even bij schoonzus langs want ook haar hebben we lange tijd niet meer gezien. Die rot corona ook.
We hebben weer heel wat bij te babbelen, gezellig!

Erg benieuwd hoe de ebikes bevallen. Jullie ook wel, denken wij. Met jullie hartgrondig eens: rot-corona. Maar we kunnen blij zijn met onze campers, we kunnen de "ophokplicht" ontvluchten. Groetjes en geniet van en bij familie!

Fred & Els 2021-03-12 20:14:43

Leuk om te lezen dat er toch camperaars op uit trekken. Ik zit volop in de revalidatie dus nog even geduld. Veel plezier.

Ina en marinus 2021-03-12 21:19:56

Ohhhhh Deventer is inderdaad super leuk. Wij waren er 2 weken geleden en hebben uiteraard ook een heerlijk gebakken visje gegeten😀 Veel plezier nog morgen met de kleinzoons.

Wilma 2021-03-12 21:24:17

Weer genote vaan eur verhaol en belevenisse vendaog. Wat 'n heerlek veuroetziech 't zien vaan Iske, John, Mans en Krijn. Geneet dervaan, fijn wiekend.

Mirjam 2021-03-12 22:02:01

Weer back home Frits , Deventer een mooie stad , prachtige straatjes en winkeltjes . Geniet van de kids en veel plezier met je familie , Gr

jo 2021-03-12 23:00:11

Nou ondanks slecht weer hebben jullie toch genoten van alles en lekker vis gehad Goed gekleed is het toch best te doen maar droog weer is leuker We wensen jullie een heel fijne dag met de kleintjes

Marielouise 2021-03-13 09:09:24

👍 Genieten in Deventer en bij familie.

HansenChris 2021-03-13 10:27:26

Veel plezier in Deventer en geniet van jullie familie.

Annemie 2021-03-13 11:46:04

@dank jullie wel allemaal.