Weer op pad

Nederland, Maastricht

Na bijna 3 maanden thuis te zijn geweest gaan we vrijdag weer eens heel voorzichtig de motoren starten. Wij denken dat reizen in een camper heel veilig is. Je bent in je eigen huis, hebt je eigen sanitaire bij je, je keuken, je bed. Het is gewoon een tweede huis maar dan op wielen.

Onze kleinzoon is gisteren jarig geweest en woont niet direct naast de deur dus een mooie gelegenheid om de camper weer te voorschijn te halen.

Er worden weer lijstjes gemaakt wat er mee moet. Een nieuwe doos wordt gevuld met opladers, snoertjes en stekkers. Onze Garmin navigatie wordt weer bijgewerkt aan de computer. Foto-toestellen, film apparatuur, standaards enz. enz. We zijn weer even van de straat zullen we maar denken.

Meestal zijn dit de dingen die we in het voorjaar klaarmaken zodat we daar geen omkijken meer naar hebben als we onverwacht op pad gaan. Net als onze toilettassen die in het voorjaar weer helemaal gevuld worden en dan in de camper blijven liggen tot de winter.

We zijn toe aan een nieuwe huishoudaccu in de camper of moeten het twee kleinere gaan worden, onze kookplaat is veranderd van een 3 pits naar een 2 pits plaat dus misschien moet deze ook vervangen worden. Misschien toch maar een tweede toilet tank aanschaffen? Is wel gemakkelijk als we veel vrij staan............

Wie denkt dat het leven van een camperaar een luizen leven is heeft het goed mis maar het is wel een heerlijk vrij leven en wij genieten daar van.

We wensen jullie heel veel plezier en fijne dagen of gaan jullie weken weg heel veel gr M.l en bert

Marielouise stevens 2020-06-09 17:43:37

Grappig, ook onze kleinzoon was gisteren (8 juni) Jarig maar wij waren al voorzichtig op pad. Een paar dagen met Hemelvaartsdag in Noord Holland (Burgerbrug) op een SVR camping gestaan. Heerlijke fietsomgeving en over de Westfriesedijk, langs De Hondsbossche zeewering naar Petten, Schagen, het mooie dorp Tuitjenhorn etc. Wij vermaken ons dit jaar wel met korte trips in Nederland want ons land is ook heel erg fijn en vooral mooi! Fijne reizen gewenst en succes met het nemen van de beslissingen 😉

Willy 2020-06-09 17:45:49

Hahaha zo herkenbaar, straks weer heerlijk genieten van de vrijheid. Heel veel plezier 🍀

Wilma Bronkhorst 2020-06-09 17:47:58

Weer heerlek derop oet....ouch in eus land kint geer genete vaan al 't sjoens wat veer hei höbbe, den netuur, water, heuvels en väöl greun....heerlek fitse en frisse loch inaoseme, want dat is 'n groet veurdeil vaan deze corona-tied. Fijne tied en geneet dervaan ! Dikke poen XXX

Mirjam 2020-06-09 17:53:54

Goeie reis en veel plezier met de kleinkinderen

Anja en Hans 2020-06-09 17:55:04

Fijn dat het weer kan.Ook in Nederland is het fijn om mooie plekjes te ontdekken. Ik ga jullie weer volgen.

Wilma 2020-06-09 18:00:50

Dank jullie wel allemaal. Ik zie hier dat er al mensen weer voorzichtig op pad zijn, super. Als we ons aan de regels houden 1,5 m afstand dan gaat het vast goed komen. Wie weet komen we jullie nog ergens tegen.

fritsellen 2020-06-09 18:46:28

We gaan jullie weer volgen

Pieter en Wil. 2020-06-09 19:04:55

Prachtig vooruitzicht geniet ervan , Gr Truus en Jo

jo 2020-06-09 19:23:51

Veel reisplezier en geniet van de kleinkinderen

Jovita 2020-06-09 21:46:52

Heerlijk om weer te vertrekken. Heel fijne reis gewenst. Wij willen de 20e gaan rijden. Wij gaan de rally “wereldreis door Nederland rijden”. Dus wie weet komen we elkaar nog ergens tegen 😊

EdGerdieopreis 2020-06-09 22:05:25

Wij zijn ook al voorzichtig op pad geweest, heerlijk bij de Dinkel in Overdinkel en de Lutte....ook daar is het prachtig. Wens jullie heel veel plezier en veel gezondheid met jullie reizen. We blijven jullie volgen want de filmpjes zijn prachtig om naar te kijken. Groetjes. Janny

Janny 2020-06-10 09:36:13

Nogmaals dank jullie wel voor de reacties. We gaan er van genieten een paar daagjes. In augustus willen we langer op pad gaan.

fritsellen 2020-06-10 10:38:50

Weer vol aktief er op uit dat is het betere werk. Wij gaan de 18e weer op pad. Groetjes uit Heerlen, Huub.

Huub 2020-06-10 12:39:13

Wij zijn, na 3 maanden "Opsluiting" weer eens wat gaan toeren. Eerste overnachting in Ittervoort en toen naar Oirschot. Twee fijne CP's. Ook nog gratis in Brunssum gestaan maar daar is geen service, dus vandaag, woensdag weer terug in Ittervoort. Nog even 'rondlummelen', maandag kunnen we dan EINDELIJK!!! naar onze zomerresidentie in Zutendaal. Geniet lekker verder en...... we blijven jullie volgen!

Fred & Els 2020-06-10 13:45:36

Succes met de voorbereiding. Geniet samen van jullie camperleven.👍