Mooi Appingedam

Nederland, Appingedam

Wat heb ik geslapen afgelopen nacht. Het was zo stil op CP en dat is heeeeeeeeerlijk.

Na ons ontbijt zijn we weer vertrokken richting Appingedam. Het was maar 18 km rijden dus dat was bijna een thuis wedstrijd. We staan op een fijn plekje 500 m van het centrum en 500 m van de winkels. De CP is gratis en heb je stroom nodig dan betaal je wat je nodig hebt. Je kunt hier lozen en water tanken, alles is aanwezig. We waren al vroeg en bijna was de CP vol. Er waren nog 3 plekjes waarvan wij er eentje namen. Na ons kwamen alweer snel campers aanrijden. We hadden dus echt geluk.

We zijn naar het mooie centrum gelopen van Appingedam en hebben genoten van de haven met het mooie park en de hangende keukens, de mooie bruggetjes en straatjes. Frits wist er nog overal de weg van de vorige keer twee of drie jaar geleden dat zou ik moeten opzoeken.

Na onze wandeling nog een paar boodschappen gehaald en daarna heerlijk lui zijn. De stoelen te voorschijn gehaald en heerlijk genoten van het zonnetje met een leesboek.

Morgen weer een stukje naar het noorden.