De laatste dag Churra

Spanje, churra

Vandaag was het de bedoeling om een eindje te gaan fietsen maar daar was Frits zijn rug het niet mee eens. Hij had andere plannen, die rug dan en Frits had het maar te pikken. Tja na een dagje intensief shoppen is het toch wel een beetje teveel geweest voor mijn lief maar niet getreurd.
De zon laat zich van haar beste kant zien dus stoelen naar buiten en genieten maar.

Frits raakte al snel aan de praat met een andere camper mijnheer. Het gesprek gaat dan al snel over allerlei camper tips en weetjes.
Nu doet onze huishoud-accu niet wat hij normaal doet en dan bedoel ik zich helemaal vol energie zuigen door het zonnetje. Eerst kreeg een wolkje de schuld en dan weer de zware laptop en zo was er iedere keer wel een schuldige. Het gesprek tussen de camper mannen ging dan ook snel over huishoud accu's.

Laat ze maar even schuiven dacht ik dan kan ik mooi even naar de grote Chinese winkel want daar rondsnuffelen zoals alleen een vrouw dat kan lachte mij al toe. Gelukkig had ik niet zoveel gevonden wat ik kon gebruiken. Het bleef bij een paar haarspeldjes en een pollepel. Dat is toch netjes. Toen ik weer thuiskwam waren de camper mannen nog altijd druk in gesprek ................

Wat is het toch heerlijk om het zonnetje op je vel te voelen. Even maar een een topje aan trekken zodat mijn gekleurde wielrennersarmen bij kunnen kleuren en mijn benen mochten ook wel even aan het zonnetje wennen.

In de namiddag werden de fietsen weer achterop de camper gezet en daarna nog de laatste en vooral "zware" boodschappen gehaald omdat we morgen weer gaan vertrekken en voor een 3 weken naar La Romana gaan. Dan hoeven we voorlopig niet met zware flessen te slepen.

Tegen de avond was er een bijzonder mooie zonsondergang dus die moest even op de foto en dan aan mijn blog beginnen.

Weer leuk om te lezen! En nu: Op naar Mestreechteneren Peter en Carolien. Fijne voortzetting!

Els & Fred 2020-01-28 20:36:47

O lekker het zonnetje ,, ben je niet aan het haken ,,, Hier in maastricht is jonny blenco gestorven de temperatuur zou hier ook beter worden ,,, hebben ook de terug vlucht geboekt en blijven nu een paar dagen erbij ,,,, we komen nu 2 maart terug ,,, Nog even ,,,,, gr M.l

Marielouise 2020-01-28 20:41:22

Els en Fred, morgen is het zo ver 👍👍🥳🥳 Marielouise, heerlijk. Hebben jullie nog extra dagen. Ik heb niet veel gehaakt. Ben een mooi boek aan het lezen.

Fritsellen 2020-01-28 21:39:23

Wat 'n heerlek veuroetziech....3 weke bij Caroline en Peter....dat weurt genete ! Gooj reis mörge en behawwe aonkomst bij hun ! Doeg ze hiel väöl kompleminte vaan miech ! Knoevel en poen XXX

Mirjam 2020-01-28 22:28:23

Ziet er weer gezellig uit, hopelijk gaat het weer beter met Frits zijn rug, anders misschien een goede. Massage. Van jou.gr

Annemie 2020-01-29 10:07:27

@ Frits: Beterschap met je rug. Lithiumaccusysteem met voldoende zonnepanelen doet zelfs in de winter wonderen. Wij hebben nu middels omvormer 230V uit de accu en geen stroom paal meer nodig. @fritsellen: zeer mooie avondlucht Goede reis morgen.

hansenchris 2020-01-29 22:21:48

Dank je Hansenchris 👍 Gelukkig gaat de rug van Frits weer goed. We zijn een beetje doorgezakt vanavond met onze vrienden. Morgen komt er weer een nieuw bericht.