Verhuisd

Spanje, peniscola

Vanmorgen is Frits gaan kijken voor een andere plaats op de camping. Met het oog op het slechte weer dat gaat komen en de verhalen van mede camperaars die hier al jaren komen vonden we dat wel een veiliger idee.
Het schijnt dat op de plek waar wij nu staan, bij veel regen, de boel onder water komt te staan en helaas heeft onze camper geen vinnen en wij ook niet.

Frits vond een vrij plekje, plaats nr 4. Daarna naar de receptie maar hier beginnen ze pas om 10 uur te werken dus geduldig wachten.
Om 10 uur stond Frits al weer bij de receptie en ja we konden verhuizen. Plaats nr 4 was vrij. Om 11 uur mochten we verhuizen maar Frits ook wijzer geworden met de jaren ging alvast de fietsen erheen brengen want ervaring heeft ons geleerd dat je dan pas zeker bent van je plekje. Voor je het weet staat er ander.

Nu staan we dus op onze nieuwe plek. Het is mooie ruime plaats met een Franse buurman aan de ene kant en een Duitse aan de andere kant. Een Belgische familie aan de overkant en de nodige Nederlanders in de buurt.

Vanmiddag met de fiets boodschappen gaan halen bij de Mercadona . Onze route gaat tussen de sinaasappelbomen en de artisjokken door. Zo mooi. Daarna langs het boertje die heerlijke sinaasappels verkoopt en dan mag Gloria, de aankomende storm, komen. Hopelijk houdt ze zich een beetje in.

We fietsen nog even langs de boulevard en zien dat de zee al iets wilder wordt. Nou ja wild, wat heet wild. Laten we zeggen, we zien golfjes en we zien een paar dappere mensen in zwembroek en bikini die zomaar de zee inlopen het koude water in. Bbbbrrrrrr, wat een binken. De zon schijnt wel maar het is erg fris en een jasje kun je wel verdragen.

We gaan weer terug naar de camper, zetten onze stoelen buiten want hier zit je heerlijk uit de wind in de zon, schenken een glaasje wijn in en dan zien we daar Tiny en Jos uit Maastricht. Ze zijn vandaag aangekomen. Wat gezellig, schuif aan, schuif aan we hebben weer een boel bij te praten.
We babbelen gezellig door tot de zon verdwijnt en het echt frisjes wordt. Iedereen verdwijnt dan weer snel naar binnen. Wij gaan ook naar binnen en maken wat te eten.
Tv aan en kacheltje aan en een hapje eten.
Na het eten mijn reisblog schrijven. Frits heeft zijn youtube filmpje ook weer online staan. Deel 3 van onze camperreis.

De link zal ik hier plaatsen.

Dus op de knop abonneren klikken en duimpje omhoog. Dat vinden wij weer heel leuk.

Sterkte en hopen dat het mee valt met het voorspelde weer.

hansenchris.op.weg 2020-01-18 19:59:40

Dank je Hansenchris 👍

fritsellen 2020-01-18 20:07:08

Goed dat jullie een nieuw plekje gevonden hebben!! 👍😘

Anouk de Bree 2020-01-18 20:26:26

Hoop dat jullie veilig staan .Waar Joke en Willem staan is dat ook wel veilig? 👍succes 😘

Marthie 2020-01-18 20:44:48

Ja Anouk daar zijn we heel blij mee. Marthie, Joke en Willem staan ook veilig.

Ellen 2020-01-18 20:55:02

Jullie zijn echte kanjers. Niet bang te maken. Hopelijk valt het mee. 👍👍

Marlies 2020-01-18 21:39:08

Hoop dat het mee valt het weer hier geven ze het ook iedere keer door maar het zou maar een dag zijn ,, houden jullie maar binnen gr M.l

Marielouis 2020-01-18 21:59:03

De metcadona heeft altijd heerlijke vis afdeling ook in Benidorm

Marielouis 2020-01-18 22:00:08

Genote vaan 't fèlmke....hoop dat 't weer ziech rösteg hèlt en dat geer safe and sound noe staot op plekske nommer 4.

Mirjam 2020-01-18 22:17:43

He Marlies, zal vast goed komen met ons. We staan hier niet alleen. Marie Louise, de visafdelingen hier in de supermarkten zijn geweldig. Alle verse vis ligt op ijs.

fritsellen 2020-01-18 22:18:26

Mirjam, ut zow vannach goon beginne. Veer duime mer.

fritsellen 2020-01-18 22:19:51

Gelukkig viel de storm mee , Veel plezier deze hopelijk droge dag,...

Suus 2020-01-19 09:23:31

Suus de storm gaat nog komen maar hopelijk valt het mee.

Ellen 2020-01-19 09:47:38

He Ellen en Frits Super leuk om jullie te volgen. Hopelijk hebben jullie vannacht een rustig nachtje gehad Veel plezier .... 👍

Yvette Koppen 2020-01-19 09:50:05

Ha Yvette, leuk om je hier te zien 👍 De nacht was rustig. Rond 3 uur begon het te regenen en doet het het nog steeds. De wind moet nog beginnen. Ik las dat ze komende nacht het ergste verwachten. We wachten het maar af.

Ellen 2020-01-19 10:51:51

Lang niet gereageerd....... Maar de verhuizing zit erop, al is internetten nog minimaal. De verhalen en foto's: Een feest der herkenning! Ga door en geniet een beetje voor ons mee! Vaya con Dios!

Fred & Els 2020-01-19 17:18:57

Fred en Els, gelukkig de verhuizing achter de rug. Komt allemaal weer op zijn pootjes terrecht 👍👍