Omnia-oven

Spanje, Barrio Cuevas, San Anton, 20, 03669 La Romana

Gisteren middag hebben we een jeu de boules wedstrijd gespeeld. Onze Belgische vrienden stonden te popelen om die Hollanders in te maken. Helaas is hun dat niet gelukt. Met 3-0 hebben ze verloren maar ondanks de grote teleurstelling waren ze toch sportief. Het was in ieder geval weer reuze gezellig.

Er zal vast nog een keer een revanche plaatsvinden.

Vandaag een beetje rustig aan gedaan want mijn rug stonden op het randje van instorten en Frits was ook niet helemaal zonder rugpijn.

Nou ja rustig aan gedaan ....................... Frits heeft de camper spontaan een sopje gegeven dus die glimt nu in het zonnetje want we hebben zomerse temperaturen en ik heb de Omnia-oven uit zijn jasje gehaald.
Een witlof ovenschoten heb ik gemaakt en dat ging heel goed. Vanmiddag dus heerlijk zitten smullen.

De dames hier op de CP kende de Omnia-oven niet dus meteen tekst en uitleg gegeven en de pan geshowd. De mannen werden erbij geroepen zodat ook zij konden zien en horen wat een wonderpan dit is dus mannen .................

De mensen van deze CP weten sinds vandaag in ieder geval wat een Omnia-oven is.

Wat leuk de Omnia gebruikt 😄👍. Frits sterkte met zijn rug gewenst.

hansenchris.op.weg 2020-02-04 08:42:40

De ruggen gaan weer redelijk. Gewoon rustig aan doen en dat is niet moeilijk in Spanje @hansenchris