Van alles wat.

Spanje, Palamós

Vannacht werd ik wakker van de regendruppels die op ons dak spetterden en vanmorgen toen we wakker werden spetterde het nog altijd maar die informatie hadden we al doorgekregen op onze weerapp dus werden we niet echt onverwacht verrast.
We besloten daarom om maar lekker uit te slapen en op ons gemak uitgebreid te gaan ontbijten want dat was er de afgelopen dagen wel wat bij ingeschoten om daar heerlijk de tijd voor te nemen. Dus heerlijk ons kacheltje aan, eitje in de eierkoker, kopje thee erbij en een heerlijke vezelrijke cracker. Tja, je moet toch wat wil je de koolhydraten een beetje vermijden want ook onderweg moeten we toch een beetje opletten wat we eten.

Na een heerlijk ontbijt hoort een lekkere warme douche en tegen de tijd dat we dat achter de rug hadden was de regen vertrokken naar Verweggiestan en daar mag hij voor ons blijven.

Frits had de fietsen al klaar gezet en na de middaghap op de fiets naar Palamós.

Leuke plaats is dat

Erg leuk om jullie te volgen!

Gerdie 2020-01-10 19:06:45

Wel heel wat anders dan in de zestiger jaren haha met al die jachten , herinner me alleen vissersbootjes

Jovita 2020-01-10 19:21:34

Dank je Gerrie. Ja Jovita, nu een echt toeristisch paradijs al is het nu in de winter natuurlijk rustig.

fritsellen 2020-01-10 21:00:36

Weer heerlek mèt zitte te genete !