Gelukkig is de regen weer passé

Frankrijk, Chateau Neuf du Pape

Heerlijk geslapen en heerlijk rustig. We stonden ook maar met 2 campers afgelopen nacht dus dat was wel goed. De politie maakte zo nu een dan even een rondje over de CP en reed dan weer verder. Dat is toch weer zo heerlijk van Frankrijk, je mag gewoon wildkamperen.

Na ons ontbijtje eerst maar een wandeling gemaakt door het mooie plaatsje Chateau Neuf du Pape dat een deken van mist over zich heen had hangen. Daarbij een zonnetje ............ We hadden dus goed gegokt.
Na onze ochtend wandeling vertrekken we weer en gaan richting Valence.
Onderweg hebben we hagel, regen en zon.

Bij Pouzin aan de Rhône stoppen we om ons stokbrood dat we onderweg bij de boulangerie hebben gekocht, meester te maken.
Wat een uitzicht. In de verte zien we de besneeuwde toppen van de Franse Alpen en op de voorgrond de Rhône. Ons broodje smaakt heerlijk en dan weer verder naar Cornas bij Valence waar we een plekje vinden om te overnachten en wederom helemaal gratis.
Voor ons de besneeuwde toppen van de Franse Alpen en achter ons de vignoble of te wel de wijngaard.
De Cave's vind je hier dan ook bij de vleet.