Relaxen

Spanje, Barrio Cuevas, San Anton, 20, 03669 La Romana

Vandaag een heel relaxte dag. Goed weer en wat willen we nog meer.
Daarvoor zijn we hier om de winter op een prettige manier met mooi lenteachtig weer door te brengen.

Onze dag vandaag:

Gasten uitzwaaien.
Een wandelingetje in de omgeving, langs de sinaasappel bomen, citroen en amandel bomen.

De ontsnapte kip die ons komt begroeten.

Gezellige praatjes met de buurtjes om daarna de dag weer te beëindigen met een gezamenlijke borrel.

Daarna rollen we ons bed in en vallen in een diepe slaap.

Bin zjeloes op uuch....hei in Mestreech pokkeweer....rege rege rege tot 't eus neuzer oetkump. 't Temperatuurke dat is bijnao lente-echteg. 't Is wel lekker en leuk wakker weurde 's mörges bij 't ontbijt bij 't leze vaan eur avontuurkes in relax-modus. Fijn wiekend ! Dikke knoevel en dikke poen XXX

Mirjam 2020-02-01 10:02:43

Lekker in het zonnetje, goed voor de botten, geniet maar.fijn weekend.

Annemie 2020-02-01 10:08:10

Heerlijk zulke relaxdagen met mooi weer.

hansenchris 2020-02-01 10:28:38

Heerlijk toch hier is het ook niet koud ....