Weer thuis.

Nederland, Maastricht

We zijn weer thuis na weer een mooie rit waarvan een gedeelte bij Verviers in een lange file en dat was minder leuk. Alle verkeer moest van 3 banen naar 1 baan in verband met wegwerkzaamheden en dan weet je dat dit gaat gebeuren en dan o zo veel vrachtverkeer.

Gisterenavond hebben we er nog een gezellige avond van gemaakt als afsluiting van onze Franse trip. We zijn een hapje gaan eten in de Bistro. Frits vond het er maar frisjes en toen zag ik dat de ramen op de kiepstand stonden. Goede ventilatie dat wel, dan maar een dik vest aan. Is ook geen ramp en de wijntjes hielden ons wel warm, hahaha.

Vanmorgen kwam de bakker ons brood brengen bij de camper en dat was wel zo makkelijk met de regen. Tegen half 10 vertrokken we. Netjes toch want dat hadden we zo gepland en meestal lukt dat niet.

Onderweg hadden we veel verschil van weer. Zon, regen, veel regen, minder regen, wind ach ja en vooral die regen die maakt het dan weer iets prettiger om weer naar huis te gaan, hahaha. Thuis is het dan ook weer gezellig. We zagen ook de herfstkleuren in de natuur te voorschijn komen. Veel bladeren werden al geel en bruin en waaiden van de bomen af. Boeren waren de maïs aan het maaien en hun akkers voor de winter aan het klaar maken. Je krijgt dan een echt herfst gevoel!!!

We zijn weer via Weiswampach gereden want we moesten natuurlijk nog even naar het grote shopping centre van Massen. Daar de tank nog vol diesel gegooid en nog een paar alcoholische boodschapjes gedaan. We kwamen dan ook helemaal vol bepakt bij de stalling van de camper aan en dat was niet alleen bagage van de vakantie maar ook dozen gevuld met heerlijke flessen.

Bij de stalling aan gekomen zagen we dat het drukker was dan anders. Er kwamen weer veel mensen hun camper of caravan terug brengen maar ik zag toch ook nog de nodige auto's staan op de plekken waar normaal een camper staat. Die mensen zijn dus nog onderweg of zijn pas vertrokken voor de overwintering want dat gaat nu weer zo langzamerhand beginnen.

Onze auto was weer tot de nok gevuld en alles paste er maar net in. Daarna naar huis en uitpakken ................... niet mijn hobby maar het hoort erbij.
Wat een verrassing, er lagen al gezellige verjaardags kaarten in de brievenbus en dat maakt het dan weer zo leuk!!!!!!

Onze trip zit er weer op voorlopig en wat mijn reisblog betreft zal het ook weer even rustig worden. Op de blog van onze website zal wel regelmatig iets verschijnen dus wie zin heeft kan daar altijd een kijkje nemen.

@ Frans en Gerda, leuk jullie hier ook te zien. Jullie website is ook steeds weer leuk om te bekijken en tips uit te halen.

@ Marielouise, geniet van jullie trip naar Oost Kapelle en we gaan zeker snel een keertje afspreken.

@ EdenGerdie, jullie hebben de boel vast weer allemaal opgeruimd. Zo ver zijn wij nog niet. Houd jullie haaks, dikke knuffel voor de jongens en jij sterkte met de operatie. Zorg dat je weer snel opknapt en dat jullie weer kunnen vertrekken.

@Janny, wat leuk om te horen dat je ons altijd trouw volgt.

@ Wima, hopelijk hoor je ons weer snel, hihihi.

@ Anja en Hans, alles is zo goed als opgeruimd maar die was ................ komt nog wel.

@ Mirjam, bedankt voor super leuke kaart die ik in de brievenbus vond. Bedankt!!!!!

Lieve mensen, tot de volgende keer!!!!!!!!

Aan alleskomt een einde maar als jullie het maar leuk hebben gehad ik wens je al voor morgen een heel fijne dag met een heel dikke knuffel ,,,,gr M.l en bert die leesde ook alles

Marielouise 2020-09-25 19:35:04

In ons net geplaatste verslag misschien tip voor Frits ivm de drone om de juiste spullen mee te nemen 😉

op.stap.met.ina.en.marinus 2020-09-25 20:17:36

Leuk verslag. Fijne verjaardag morgen en alvast van harte gefeliciteerd 👋.

hansenchris 2020-09-25 20:27:13

Weer veilig en gezond thuis is ook heel belangrijk toch. Prettige verjaardag morgen.