Een berichtje

Nederland, maastricht

Lieve volgers, nee wij zijn niet onderweg, helaas.

We moeten nog even geduld hebben. Zoals jullie weten zijn wij van reisblog verandert. We hebben ontdekt hoe we jullie toch een bericht kunnen sturen als er een nieuw verhaal geschreven is.

Vandaag gaan jullie een uitnodiging ontvangen op je email-adres. Misschien zie je het vandaag niet te voorschijn komen in je mail maar kijk dan even in je spambox. Daar zat het bij bij mij namelijk in toen ik mezelf als proefkonijn gebruikte.
Als je het berichtje open maakt klik dan op abonneren en als het goed is krijg je dan steeds weer een bericht in je mail als er een nieuwe blog geschreven is. Als je dat tenminste wil. Je kunt je ook altijd weer afmelden voor deze berichten.

Nu heb ik niet van alle mensen een email adres vooral van mensen die ook Pindat gebruiken en alleen via een accountnaam zijn ingeschreven.

Mocht je toch graag weer een berichtje ontvangen of problemen ondervinden of wat dan ook dan kan dat op mijn mail-adres, ellen.stempher@gmail.com

Bedankt voor het lezen en sorry voor het ongemak.
Lieve groet, Ellen.

Bij en in mien spam niks oontvaange. Wel bovenstaonde gewoen in mien zjuste mailadres gekrege. Zal mien aander mailadres heibove invölle.

Mirjam 2021-10-08 12:29:11

Ik heb hem goed ontvangen Frits

jo 2021-10-08 12:36:15

Ik heb de mail goed ontvangen en wil jullie graag blijven volgen....zoooo leuk!!!!

Janny 2021-10-08 12:56:41

@Janny, zou je me dan jouw email adres kunnen sturen zodat ik je kan toevoegen? Groetjes, Ellen.

fritsellen 2021-10-08 16:05:44

Heb de mail goed ontvangen. Is zo leuk om jullie te volgen.groetjes

Ludo vantongerloo 2021-10-08 16:49:07

Heb niks ontvangen, ook niet bij de spam

Angèle 2021-10-08 20:30:02

@Angèle, ik zal de emailadressen nog eens nakijken. Ik zorg dat je erbij staat 👍👍