Frankrijk in corona-tijd

Nederland, Maastricht

Na een paar gezondheids problemen waar Frits mee geplaagd werd de laatste tijd hebben we vanmorgen groen licht gekregen van de oogarts om te vertrekken. Die arme Frits werd toch echt wel geplaagd. Eerst zijn zeer onregelmatige hartslag en daarna zijn ogen die gek gingen doen en nog op het laatste nippertje roet in het eten wilde gooien. Gelukkig heeft de oogarts rekening gehouden met onze vertrek plannen en heeft de behandeling aan zijn ogen baat gehad en mag Frits weer reizen maar wel opletten als hij hoofdpijnen krijgt of lichtflitsen ziet. Alles bij elkaar moet hij het een paar maanden rustig aan doen en dus gaan we er een relaxte vakantie van maken.

We willen naar Frankrijk en dan vooral de oostkant gaan bezoeken.
Die oostkant leent zich voortreffelijk om te wandelen, vissen, misschien een balletje golf, fietsen ach we zien wel wat op ons pad komt en hoe geel de streek blijft waar we vertoeven.

De camper is er klaar voor. Het is de bedoeling dat we morgen de motoren gaan starten.

Voor degene die het leuk vinden zijn we ook te volgen via onze vernieuwde website www.fritsellen.com en ook via ons youtube kanaal fritsellen camperreizen net als vorige keren. Ook zijn we te vinden via Instagram en Pinterest.

heel veel plezier, en geniet van elke dag

anja 2020-08-22 18:25:39

Ga er lekker voor, veel plezier,alles komt goed.

Annemie 2020-08-22 18:29:50

Hiel väöl plezeer....geneet dervaan allebei ! XXX

Mirjam 2020-08-22 18:36:28

Heel veel plezier en mooie momenten.

Wilma 2020-08-22 18:44:10

We gaan jullie weer volgen. Veel plezier en blijf gezond.

Pieter en Wil van Dee 2020-08-22 18:52:42

#Dank jullie wel allemaal. We gaan er weer iets moois van maken.😍

FritsEllen 2020-08-22 19:16:32

Genieten weer mensjes,veel plezier.

Suus 2020-08-22 19:29:38

Goede reis en vooral gezondheid! Wij waren vast van plan om niet naar het buitenland te gaan dit jaar maar in september een rondje Nederland. Echter, Frankrijk gaat toch wel heel erg trekken ..... Volg jullie de komende week daarom met extra (Corona) aandacht💫

Willy 2020-08-22 20:30:07

Goede reis. Wij vertrekken ook morgen. Waarheen weten we nog niet precies. Wij zijn te volgen op polarsteps

Camperikelen 2020-08-22 20:32:50

@ wij hebben ook lang zitten dubben. Duitsland? Frankrijk? We springen maar in het diepe en houden de RIVM in de gaten. We gaan geen drukte opzoeken, geen steden maar trekken de natuur in.

FritsEllen 2020-08-22 21:08:09

Fijn dat jullie weer kunnen camperen. Sterkte met de gezondheid van Frits. 🤞🍀 En vooral een fijne reis.

hansenchris 2020-08-23 11:35:25

He Ellen en Frits Een super vakantie gewenst geniet ervan 👍 Groetjes en een goede reis