Weer thuis

Nederland, Riesenberg

Oorspronkelijk was het plan hier vandaag nog een dagje te blijven, maar daar hebben we maar vanaf gezien. Vanochtend snel de luifel afgebroken en ingepakt……..weg hier ! Tegen 10:30 uur rijden we de “camping” af. Hier komen we nooit meer terug 😉 In Luxemburg nog even de tank vol gegooid. We betalen Eur 1,36 voor een liter, scheelt toch mooi twee kwartjes met Nederland. Onderweg in België nog even contact gehad met Louise. Misschien kunnen we terecht voor een “koppie”, maar ze blijkt tot 22:30 uur te moeten werken. Tja, het leven van een luchtverkeersleider gaat niet altijd over rozen. We besluiten dan maar door te rijden naar huis. Morgen is Mirjam jarig, da’s natuurlijk ook heel gezellig. Om 17:15 uur bereiken we op de laatste druppel benzine De Meern. Thuis….pff, bijna 500 km gereden vandaag. Er bleek al een beetje op ons gerekend, de thee, koffie en taart stond al klaar! Zaterdag het feestje van Ans en dan volgende week dinsdag weer aan het werk. Je kunt niet alles hebben……, maar de afgelopen weken waren fantastisch en dat pakt niemand ons meer af !