Vroeeeem

Nederland, De Meern

Aan alles komt een eind, zo ook aan deze vakantie. Vanochtend bij -11°C de auto ingepakt, brrrr. Na afscheid te hebben genomen van onze geweldige gastheer en dito vrouw en een kort bezoekje aan de bakker, rond 09:00 uur op pad. TomTom staat ingesteld op De Meern, verwachte aankomsttijd 19:00 uur. Rond 11:00 uur bij Prätteln koffie gedronken, getankt en afscheid genomen van Joop en Hanneke. Zij doen het rustig aan en rijden in twee dagen naar huis. Rob, Ottoline, Trix en ik doen het in één dag. Moet ook wel want we zitten in één auto en maandag moet er gewoon weer gewerkt worden. Een prima reis met best knap weer. Iets na zessen bij de Liempder Barrière gestopt voor het afscheidsdiner. Om 20:30 uur bereiken we na 907 km De Meern. Na een kop koffie en het overladen van de spullen kunnen Rob en Ottoline nu ook huiswaarts. We kijken terug op een geweldige vakantie, het boodschappenlijstje voor de reis van volgende jaar is alvast gemaakt; koffiesticks, zakjes chocoladepoeder, thermoskan met heet water, theezakjes, waterkoker, Rob en ik elk vier broodjes, Ottoline en Trix elk drie en zes krentenbollen voor de lekkere trek onderweg. Het is duidelijk.... volgend jaar weer !