Bijna op…….

Verenigd Koninkrijk, Dovercourt Caravan Park

Vandaag, donderdag, rijden we in de richting van Harwich. We laten Canterbury voor wat het is, want onze vakantie zit er bijna op. De luifel hebben we vanochtend in een “loeiende storm” afgebroken. We hebben ‘m bijna droog binnen gekregen. Het laatste restje water moet er thuis maar uitdampen. We gaan naar dezelfde camping waar we 4 weken geleden onze vakantie begonnen. Dit stukje publiceren we in de bibliotheek van Harwich. Wifi is er gratis, maar je moet wel eerst lid worden van de bieb. Omdat dat ook gratis is, hebben we dat dus maar gedaan. Je krijgt een mooie plastic pas, user-id en password. Allemaal net echt, maar het werkt wel en dat hebben we wel anders meegemaakt. Op veel campings zegt men Wifi te hebben, maar het bereik is meestal dusdanig dat het niet of nauwelijks werkt. Nu blijkt ook dat grote delen van onze eerdere stukjes zijn weggevallen. Hebben we nu dus alsnog aangevuld. Goed, morgen stappen we al vroeg aan boord van de boot en hopen we morgenavond weer thuis te zijn. Mirjam heeft al toegezegd een hapje te zullen koken, dus daar kijken we alvast naar uit!