Geweldig!!

Canada, Cache Creek

We zijn met een gloednieuwe camper op stap. Er stond pas 89 km op de teller; een vette 10-cilinder Ford met 295 PK en een kolkje in de tank. Afgelopen nacht ten zuiden van Whistler, in Squamish, gestaan. De hele nacht regen, maar ach, dan slapen we toch. Vanochtend om 9.30 uur op pad en raad eens, voor Whistler, daar zagen we onze 1e zwarte beer. Hij heeft zelfs tegen de auto opgestaan. Jan kon net vlug genoeg het contact aandoen zodat ik mijn raampje nog op tijd dicht had. Hij zat met z’n snuit tegen mijn raampje, zo dichtbij, brrrrrrr. Heel veel moois gezien vandaag en ‘s middags vlak voor Lillooet beer nr 2. Nu staan we bij Cache Creek op Historic Hat Creek Ranch. Dit is een “invaluable historic site”, oftewel er staan een paar oude karren en wat roestige ploegen. Het zijn wel karren uit de tijd van de goldrush en de landverhuizers, 2e helft 19e eeuw dus. Hier al snel antiek, maar natuurlijk wél gewoon draadloos internet op de camping. Morgen trekken we weer verder.

Hé pa en ma, Wel oppassen met al die beren hè en zorg goed voor de draaikolk in de tank. Zoeg ervoor dat hij nooit dorst zal hebben want dan kan het nog wel eens een flink stuk lopen zijn :). Niet schrikken als jullie me weeer zien op de webcam, ik ben zeg maar een soort van KAAL! Veel plezier en doe de mensen daar maar de groeten van me, dat vinden ze prachtig. Greetz jK

JK 2016-08-07 16:29:32

Hey broer/zwager en schoonzus, Geniet van jullie vakantie en ook wij volgen jullie en hopen dat jullie veel foto's maken en gezond weer terug komen. Groetjesssssssssss Bert en Ria

Bert en Ria 2016-08-07 16:45:42

Lieve mensen, het ziet er allemaal goed uit. Mooie camper en een "aardige" beer! Geniet lekker verder en wij volgen trouw jullie reisverslag! Groetjes, Rob en Ottoline