The day after

Nederland, Riesenberg

The day after…….het is 09:40 uur, een tong als een leren lap, voorzichtig één oog open, gerommel in de keuken, Trix is al op, Mirjam is al broodjes aan het bakken. Ik krijg koffie aangeboden. Ha fijn, da’s lekker. Gisteravond zijn we op de fiets van de feest locatie naar Mirjam’s huis gefietst en daar blijven slapen. Ja, iets met alcohol en autorijden Na het ontbijt en heel veel koffie toch maar naar ons eigen huis gegaan. We moeten tenslotte ook nog op vakantie. Tegen 13:45 uur reden we dan toch nog de straat uit. Zien wel hoe ver we komen, maar dat blijkt tegen de Luxemburgse grens te zijn geworden, het plaatsje heet Attert. Nee, inderdaad nooit van gehoord, maar best leuk. Een aardige camping, maar waar die vier sterren vandaan komen……. Gelukkig hebben ze een friterie. De pot schafte dus patatten, kip nuggets, frikadellen en alles netjes verpakt in neutrale witte, papieren zakken. Kun je dus prima mee over straat, zou Joost zeggen. Het is de bedoeling dat we maandag in de loop van de dag in zuid Frankrijk arriveren. Daar zijn Rob en Ottoline al eerder aangekomen en hebben vanaf maandag voor ons een plaatsje gereserveerd. De eerste 350 km zit er voor ons inmiddels op, dus kunnen we het de komende dagen rustig aan doen. We kijken uit naar een paar gezellige dagen met R&O en daarna zien we wel………. We houden jullie op de hoogte.
By the way………. http://joostenellentrouwen.wordpress.com/ kijken hoor !

En we gaan weer van start…..iedere dag (paar dagen) de weblog bij lezen om te zien wat voor rariteiten jullie nu weer hebben beleefd 😉 heerlijk. Geniet van een heerlijke vakantie en uiteraard ook nog lekker nagenieten van de dag van gister. xxx

Mirjam 2016-10-20 21:36:35

Fijn dat het zo’n mooi feest is geworden. Geweldig gevoel om op terug te kijken. Nu lekker genieten van jullie welverdiende vakantie. Hopelijk hebben jullie beter weer dan wij tot nog in Wales.

Fijtje 2016-10-20 21:37:02

Wat een prachtige foto van een mooi stel gelukkige mensen, jullie kunnen trots zijn hoor!! Geniet nu lekker van de vakantie, ik blijf jullie weblog lezen, het blijft boeien Jan!, heel mooi geschreven. Fijne vakantie, drink op tijd een goed glas wijn