Canada

Nederland, Vleuten-De Meern

Vandaag is het maandag 28 april. Er zijn nog 3 dagen te gaan voor ons vertrek naar Canada. Vorige week hebben wij de tickets gekregen. Bij het doorlezen van de tickets kregen we wel een koude douche. Heen vliegen we op 1 mei om 7.45 uur met BMI naar Londen waar we om 8.15 uur aankomen. Daar vandaan vliegen we om 10.05 uur met Air Canada naar Vancouver waar we om 12.05 uur aankomen, na een vlucht van 10 uur. De rest is tijdsverschil. Dit was allemaal zo gepland. Op de terugweg echter zouden wij op 31 mei van Halifax naar Londen en daar vandaan naar Schiphol vliegen, waar we dan op 1 juni zouden aankomen, maar die vlucht, Halifax-Londen, is er door Air Canada uitgehaald. Nu moeten wij eerst van Halifax naar Montreal, dan naar Londen en dan naar Schiphol. Een extra overstap dus. Maar het is niet anders. Na wat heen en weer bellen hebben we wel goede plaatsen gekregen. We vertrekken alleen ipv ‘s avonds om 23.30 uur uit Halifax nu om 18.15 uur. De aankomsttijd op Schiphol blijft wel het zelfde en is 12.20 uur. Nu nog even afwachten tot donderdag.