LuxOase

Duitsland, LuxOase Camping & Freizeit Park

Na het camping debacle van woensdag staan we nu op een camping met de veelbelovende naam LuxOase en inderdaad, super! Je kunt er zelfs je eigen privé badkamer huren ……….kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Wij doen het met het “standaardspul” voor Eur 23,– per dag, maar dan nog, zo mooi heb je het thuis niet eens. Hier blijven we een weekje, want er is genoeg te zien in de omgeving en de camping is geweldig. Het is nu 22.30 uur en het warmte onweer is in alle hevigheid losgebarsten. Lekker buitje, het was vandaag warm en broeierig, dus het zat er dik in. Morgen vroeg op, we gaan met een bus vanaf de camping een dagje Dresden doen.

Wow dat ziet er heerlijk uit zeg. Heerlijk weer om al die verhalen te lezen. Stiekem zie ik er naar uit om over een weekje zelf ook te mogen gaan schrijven ;). Hopelijk blijft het weer net zo lekker als het was bij jullie de afgelopen dagen want hier lijkt het op het moment wel herfst. Ga nog lekker genieten. XXX Mirjam