“Daar-zijn-ze-dan”

Frankrijk, Camping les Verguettes****

Zoals gisteren al gemeld is het vandaag een peulenschil, een stukkie van niks en ook nog eens grotendeels Péage. Dat blijkt behoorlijk te schelen, de route nationale gaat veel meer bergie op, bergie af. Via SMS hebben we contact met R&O en rond het middaguur komen we op de camping aan. Aan de receptie zit een dame die we “daar-zijn-ze-dan” hebben gedoopt, vanwege haar enorme je-weet-wellen. R&O hebben de voor ons gereserveerde plek nog behoorlijk moeten bevechten, want "daar-zijn-ze-dan" had de plek aan een stel Denen verhuurd. Ze had onze aankomst- en vertrekdata keurig genoteerd, maar bij de verkeerde maand. Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. We hebben de rest van de middag in alle rust doorgebracht, caravan op z’n plek, luifel eraan. Kortom, heel relaxed. Ben trouwens wel weer heel blij met de mover, want we staan op een klein veldje met zes, maar ook hier weer een volstrekt onhaalbaar krappe draai. Op het langs gelegen weggetje dus maar afkoppelen en verder op de afstandsbediening.