Llandovery

Verenigd Koninkrijk, The Kings Head Inn

We worden wakker van tikkende regen op het dak van de caravan. Het is nu avond en het is de hele dag doorgegaan, soms wat harder, soms wat minder, maar echt de hele dag! Aan het eind van de ochtend zijn we in de auto gestapt en naar Llandovery gereden. Een plaatsje zo’n 15 km hier vandaan. Ter gelegenheid van de bankholiday was er een optocht in de sfeer van Disney. Sneeuwwitje, dwergen, varkentjes en boze wolven, we hebben het allemaal en bij puur toeval langs zien komen. Geluncht in de The Kings Head Inn, een echte oude pub. Een balken plafond waar ik alleen met gebogen hoofd onderdoor kan, een ouderwetse hoge tapkast en vooral veel leuke, vriendelijke mensen. Een bont gezelschap van alle leeftijden, genietend van een biertje, een frisje, koffie of een hapje eten. Leuk om zo’n lokale feestdag mee te maken. Zojuist een uitnodiging van onze Nederlandse campingburen, Wout en Marga uit Woerden, om een glaasje wijn te komen drinken. Ga dus afsluiten, morgen weer een reisdag.