Canada 2009

Nederland, Riesenberg

Het avontuur van afgelopen jaar, onze reis naar Canada, is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer die richting op gaan. De reis gaat er nu wel een beetje anders uitzien. Afgelopen jaar zijn we vanuit Vancouver, waar we onze camper op gehaald hebben, heel Canada doorgereden om hem in Halifax (rechtstreeks ca. 6000 km. maar via onze route 10.000 km.) weer in te leveren.

Dit jaar vliegen we op Calgary en halen daar de camper op. Het is onze bedoeling dat we de Icefieldparkway dit keer weer willen rijden en hopen dan op mooi weer. Dan richting Vancouver en daar naar het zuiden, Amerika in. Dan via een rondje naar Yellowstone waar we een poosje willen blijven om op de terugweg Glacier National Park in Amerika, op de grens van Canada, nog willen bezoeken.

Na 4 weken moeten we de camper dan weer in Calgary inleveren vanwaar we dan weer richting Nederland zullen vliegen.

Hallo Ihr Beiden, eine schöne Website. Nun sind wir mal neugierig auf die Bilder von Canada und USA 2009 (und natürlich aus der Schweiz). Schöne Grüße aus der Schweiz. Claudia und Ralf