Jente Jasmijn

Nederland, Riesenberg

Op 5 februari heeft Jan hier op dit weblog verteld dat wij Opa en Oma zouden gaan worden en dat wij nog 6 maanden hadden om te wennen aan dat idee. Het is toch maar goed dat wij niet die hele 6 maanden daar voor nodig hadden. Purkie vond het namelijk nodig om zich bijna 6 weken eerder aan te kondigen. Na een voorspoedige bevalling zijn Joost en Ellen op 28 juni 2009 de trotse ouders geworden van een prachtige dochter, JENTE JASMIJN. Daardoor zijn wij natuurlijk de trotse grootouders geworden van dit kleine meisje, want klein is ze. Ze woog bij de geboorte 2585 gram en was slechts 47 cm. lang maar gelukkig helemaal gezond. Ze moest wel in een warmte bedje en aan de monitor maar deed het perfect en mocht afgelopen donderdag, op 9 juli, met haar papa en mama naar huis. Het grote genieten kan gaan beginnen voor Joost en Ellen. Ik was wel heel erg blij dat ze niet een dag later geboren werd want ik moest op 29 juni het ziekenhuis in voor een heupoperatie, die voorspoedig verlopen is. Gelukkig kon ik Jente nog zien voordat dat ging gebeuren.

Wat een trotse grootouders….:D Leuk om te lezen en jullie zo te zien genieten van jullie kleinkind. Kus van een trotse tante

Mirjam 2016-10-20 16:22:39

Hoi Jan en Trix, wat leuk he nogmaals gefeliciteerd!! En natuurlijk de ouders ook! geniet ervan, tot gauw bels, Marjolein

Marjolein 2016-10-20 16:23:00

Wat leuk zeg, nog een Jente Jasmijn, onze dochter (2006) heet ook zo! Mocht er ergens nog een geboortekaartje van jullie Jente over zijn, dan hou ik me aan bevolen. Ik vind het heel leuk, precies dezelfde naam! groetjes Karen