Daar gaan we dan……….

Canada, Travelodge Hotel Calgary International Airport South

Joost en Ellen brengen ons naar Schiphol. Helemaal klaar voor ons nieuwe Canada avontuur. Overal lange wachtrijen, maar we zijn in opperbeste stemming, bovendien helpen een kruk en een beetje moeilijk kijken bijzonder goed. In totaal 20 uur reizen dus redelijk het lek, maar wel op een prettige manier. Na een nachtje in de Travelodge, vlak bij de luchthaven en dus nét buiten Calgary, gaan we straks onze camper ophalen. We worden om 10.00 uur opgehaald en heb dus net genoeg tijd om dit eerste stukje op het weblog te gooien. Was trouwens ook nog even spannend, want we waren één van onze drie tassen kwijt. Alle drie opnieuw ingecheckt bij onze overstap in Chicago en bij aankomst in Calgary kwamen er maar twee van de band. De ontbrekende tas bevatte niet alleen onze warme jassen – die we goed kunnen gebruiken, want het is hier slechts 11 graden – maar ook de oplader van de laptop waarop ik nu dit stukje schrijf. Gelukkig kwam ie op de volgende vlucht mee en is ie inmiddels netjes bij ons hotel afgeleverd. Hebben we die laptop tenminste niet voor niets meegenomen. Zodra dat weer kan zal ik onze belevenissen weer melden op dit blog.

Pffff lange dag zeg. Maar heerlijk dat jullie er zijn. Ga er lekker van genieten. Ik hoor snel weer van jullie of andersom. Groetjes Mirjam