Chat

Duitsland, Oberweis

De techniek staat voor niets. Vanochtend hebben we gechat met Mirjam. Mongolië valt tot nu toe een beetje tegen. De vriendin waar Mirjam bij in huis is moet gewoon werken dus ze moet zichzelf zien te vermaken. Dat lukt maar mondjesmaat. Ze denkt er zelfs over om eerder terug te komen. Na haar wat moed te hebben ingesproken zijn we zelf in de auto gestapt voor een bezoekje aan Echternach. We zijn er al een paar keer doorheen gereden, maar hebben vandaag het oudste stadje van Luxemburg echt goed bekeken. Zeer de moeite waard met prachtige oude gebouwen en schitterend aangelegde tuinen. Op de camping is het vandaag gelukkig droog gebleven dus het lukt ons om de luifel droog in te pakken. Morgen vertrekken we in de richting van Nederland. Het is de bedoeling dat we nog een paar dagen in Uddel/Garderen doorbrengen. Daar staan André en Ida op de camping en komende zaterdag viert Ida haar 50-ste verjaardag. Bij zo'n bijzondere gelegenheid moet je tenslotte gewoon aanwezig zijn.