Wieder zu Hause

Nederland, Vleuten-De Meern

Het heeft de nacht van vrijdag op zaterdag de hele nacht gesneeuwd en er is zeker 15 – 20 cm. sneeuw gevallen. Het is maar goed dat er hier meteen geruimd wordt. Het sneeuwde nog steeds toen we even na 9 uur vertrokken en alleen de weg het dorp uit was niet helemaal schoon. Meteen buiten het dorp kom je op de weg die naar en van de autotrein tunnel die door de Lötschberg gaat, dus die wordt heel goed schoon gehouden en daar rijdt ook genoeg verkeer om hem schoon te rijden. Meteen het pasje af en verder was de weg heel goed te doen. Tot bijna bij Basel lag er sneeuw langs de weg. Bij Prätteln, vlak voor Basel, hebben we koffie gedronken met z’n allen en daarna afscheid genomen van Joop en Hanneke die de reis in 2 dagen doen. Wij zijn met z’n 4en doorgereden en kwamen na een heel voorspoedige reis om 18.45 uur aan bij de Liempder Barrière waar we nog gezellig hebben gedineerd (zoals we altijd nog doen na de reis) en toen het laatste stukje naar huis hebben gedaan. Om 21 uur waren we thuis en hebben we snel de spullen van Rob en Ottoline overgeladen in hun eigen auto zodat die de laatste ruk naar Purmerend konden doen. Die waren even voor 22 uur thuis. We hebben een geweldige vakantie gehad in een geweldig hotel wat we zeker kunnen aanbevelen.

Welkom terug in een inmiddels ook koud wordend Nederland. Hadden jullie niet gewoon het voorjaar mee kunnen nemen de winter daar kunnen laten 😉 ?