Een dag met regenbuien

Italië, Toscana

Na het ontbijt in een bar en een paar boodschappen gingen we op weg. We liepen eerst 5 kilometer langs een rijksweg, niet zo mooi, maar daarna kregen we een mooi, kronkelend pad. We kwamen onderweg weer de drie Fransen tegen en ook weer nieuwe pelgrims. In Toscane zagen we er meer. We hadden onderweg een paar keer een bui, daarom besloten we om 's middags maar alvast warm te eten, lekkere spaghetti. Zo'n rustpauze deed de voeten goed, lekker de schoenen even uit.

De rest van de route was best mooi, alleen jammer dat het weer de laatste tijd niet al te best was, maar het zou weer beter worden.

Een aantal kilometers vóór ons eindpunt stond de auto van Angelique waar allerlei lekkernijen in lagen, zoals snelle jelles, mandarijnen, dropjes en rozijnenbollen. We hadden even een pauze in haar auto en daar kreeg Els ook nog een cadeautje van haar baas; dadelrepen voor onderweg.

Om 6 uur kwamen we in Miniato aan bij het onderkomen. Een klein huisje met 2 slaapkamers, badkamer en keuken en een lieve, zwarte hond. Het zag er keurig uit en het kostte maar 50 euro voor zijn vieren. Mijn gps gaf ongeveer 27 kilometer aan. Els en Angelique hadden 31 kilometer op de teller staan.
' s Avonds aten we brood in onze keuken/kamer.

Hoi Dorothee en Els, Deze dag was wat inspannender, lijkt me zo! Jullie kwamen pas om 6 uur in de avond aan, en vaak zijn jullie in het begin van de middag al op jullie bestemming! Hopelijk wordt het weer beter de komende dagen en de vooruitzichten wijzen daar gelukkig ook op. Succes bij jullie volgende etappe! Groetjes uit Velp, Tom.