We gaan weer verder

China, Jiaxing

Gisteren vond ik het tot nu toe de leukste dag, we hadden de hele dag vrij, hoefden niet te reizen en we hadden geen concert. De dagen dat we concert hebben, zitten we meestal 's morgens ongeveer twee en een half uur in de bus, lunch, 's middags eventueel de buurt verkennen of op de kamer blijven want het is hardstikke heet buiten, daarna weer met de bus naar de schouwburg voor een korte repetitie en wat snackjes (banaan, zoete broodjes, oploskoffie) en om half 8 begint het concert. Vaak is het dan een beetje hangen en wachten tot het concert begint, lezen kan ik dan ook niet goed.

Vandaag ging dat dus ook weer zo.
Vanavond waren er weer niet zoveel mensen, dat is wel jammer. Na afloop komen er dan weer mensen met kinderen het podium op voor foto's en eventueel handtekeningen.

Het eten is best lekker maar elke dag hetzelfde, het ontbijt heb ik vanmorgen weer niet genomen; ik kan net zo goed op de kamer koffie maken en gisteren had ik een doos met een paar chocoladecakejes gekregen in de schouwburg, die waren nog over van de "snack". Zo langzamerhand krijgt iedereen zin in ander eten; brood, kaas, pasta, salade, hamburgers. Vanavond kregen we wel een paar frietjes.

Ha Dorothee, wat een byzondere belevenissen! Leuk om te lezen! Geniet er samen van!!

Elleke 2016-07-27 18:05:17

hoi, je staat er goed erbij,zo ken ik jouw niet!

enny 2016-07-27 18:30:55

Leuk te lezen hoe jullie het daar hebben!