Weer verder

China, Zhuij

Vanmorgen moesten we om kwart over 8 al in de lobby zijn. We moesten weer naar de volgende stad met de bus, een rit van ongeveer 3 uur. In Zhuij zullen we 1 nacht blijven. De bus was een uur te laat ongeveer vanwege file. We zitten nu iets zuidelijker dan Shanghai en het is weer heel erg warm buiten. Ik dacht dat het er veel zou regenen nu, maar tot nu toe nog geen regen gehad.
Onderweg in de bus heb ik rijstvelden gezien en lotusplanten, verder veel bomen
zoals thuis. Ook tamelijk dezelfde
huizen zoals in west-Europa, veel verschil is er niet. Verder hebben
we wat laaggebergte gezien.

Om 4 uur gingen we naar de schouwburg voor een korte repetitie, daarna buiten wat door de straten gelopen. De eenden hingen in de straat buiten aan een rek (dode eenden natuurlijk).
Soms stonden er kraampjes met grote pannen buiten op het vuur waar je iets te eten kon kopen. Een Chinese jongen wilde met ons (we waren met zijn vieren) op de foto omdat we er anders uitzagen.

Tijdens het concert waren er veel jonge kinderen. Na afloop kwamen de ouders met hun kinderen het podium op voor een foto met ons (ieder afzonderlijk of met een paar samen). Sommigen kwamen ook om een handtekening vragen, grappig!

Na het eten (bij het hotel) konden we naar beneden voor karaoke, was wel gezellig maar ik zat wat dicht bij een box en vond het soms wat hard gaan.

Oh jee....karaoke, jakkie 😣 Hier ook warm, echt zomer nu! Succes verder!