Laatste concert

China, Huzhou

Vamorgen heb ik geroosterd brood met een gebakken ei gehad, lekker!
We gingen weer met de bus naar een miljoenenstad met veel hoge flats. In de foyer van het hotel was een groep jonge Chinezen, zij wilden foto's van ons, of met ons. We hebben ook een tamelijk grote vrouw in onze groep, dat vinden ze ook heel apart.

Dit keer zelf lunchen in de stad, daar krijgen we ongeveer 6 euro 50 voor. We zijn met een aantal naar de pizzahut geweest, lekker pizza eten! Daarna moest ik
pinnen. Je kunt met de bankpas alleen bij de Bank of China pinnen (in het engels). Daarna heb ik een paraplu gekocht tegen de zon op de Chinese Muur, die we zaterdag gaan bekijken.
Met 2 mannen heb ik een museumpje bezocht waar calligrafische teksten te zien waren en schilderijen. Het waren verschillende paviljoentjes, mooi gemaakt.

Het concert werd vanavond goed bezocht. Aan het einde van elk concert roept Björn ( de dirigent) de plaatsnaam, dan roepen wij " ni haou" (hallo), daarna roept hij nog een keer de plaatsnaam en dan roepen wij "wo ai ni" (wij houden van jullie). Na afloop kwamen er weer veel ouders met kinderen, voor foto's en handtekeningen. Ook werden er na afloop veel groepsfoto's van ons gemaakt.

Wat leuk die foto van jou met dat kleine meisje!

anne-marie 2016-07-28 19:05:18

Leuk dat jullie concerten zo massaal worden bezocht! En nu volop genieten van nog een paar dagen China.

els.op.pad 2016-07-29 00:23:13

Wat een indrukwekkende belevenissen, leuk dat jullie je daar zo speciaal en byzonder kunnen voelen!

Elleke 2016-07-29 23:09:20

We vinden het super leuk om de verhalen te lezen en genieten mee van alle belevenissen 😊