Over ergernissen in Sydney

Australië, Sydney

Na de prachtige rit door Wilsons Promontory ging de reis richting Sydney. We kijken ook wel uit naar wat warmer weer. De rit is mooi en langs allerlei stranden en oude stadjes komen we aan in Sydney waar we direkt naar het verhuurbedrijf rijden om alle klachten te verhelpen.
Onderweg hadden we een politie controle.
‘s Middags om half 3 moest Piet een blaastest doen, de tweede keer sinds hij 2.000.000 km geleden zijn rijbewijs haalde beide keren in Australië.
Een kastje dat op instorten stond bij Peter en Kim werd al rap herstelt maar onze koelkast is weer een heel ander verhaal. Een reset en die zou weer helemaal goed zijn.
We lieten de campers achter bij het verhuurbedrijf waar we die nacht ook gelijk konden blijven staan voor de overnachting.
Bij thuiskomst was de accu helemaal leeg en de koelkast warm.
Goed dat we daar nog stonden!
Weer een reset en weer een discussie dat al die foutmeldingen niet uit de lucht komen vallen.
Het duurde even maar uiteindelijk zou er dan serieus naar gekeken worden
Even overleggen met de manager en die komt dan naar u toe om te zeggen wat we verder gaan doen…. 10 minuten…. 20 minuten …. een half uur…
Ons geduld raakte nu toch wel op en we stappen naar het kantoor om de manager himself op te zoeken.
‘What are you waiting for?’ En een ander
‘ What is your problem?’
Aan de stoom uit onze neus was waarschijnlijk te zien of horen dat er nu wel echt iets moest gaan gebeuren en binnen een half uur konden we vertrekken met een werkende koelkast, nieuwe gasflessen, vastgezette stoelkussen, gesmeerde deurscharnieren en zelfs een gelapt voorruit.
Maar we hebben Sydney gezien, eerst een rondje met de hop-on hop-of bus en bij de opera zijn we uitgestapt en hebben we in de stad wat gegeten voor we weer doorreden naar Bondi beach en vandaar weer richting het noorden
Eindelijk wordt het wat warmer en durven we voorzichtig zelfs korte mouwen aan te trekken.
We overnachtten in Woy Woy en vanmorgen vertrokken wij naar natuurreservaat Myall.
Peter en Kim bleven met Yuan Skye en Yade op de camping in Woy Woy er is daar zoveel te doen voor de kinderen en na al dat natuurschoon zijn die wel aan een zwembad en wat recreatie toe!

Fijn dat de koelkast weer koelt en de rest van de canper nu naar jullie wens is!

Nannet 2023-08-13 09:45:28

Fijn dat alles het nu doet en jullie hopelijk verder kunnen zonder dit soort ergenissen.

Jopie 2023-08-13 16:51:24

Wat leuk al die Kangaroos en eindelijk een koele koelkast!😅

Jolanda🌸 2023-08-13 23:32:07

HA HA die kangaroes! Nou op naar nog mooiere avonturen en nu zonder gebreken graag en met mooi korte broeken weer !

TJETTY 2023-08-16 11:13:46

Gelukkig dat jullie daar stonden met bewijzen om te laten zien dat de ijskast warm is. Jammer dat er eerst stoom uit je oren, neus of whe ever moet komen voordat ze actie ondernemen. Maarrr......gelukt. Hoera !