Denk je alles gehad te hebben.....

Nederland, Aalsmeer

Op 4 December kwam de camper weer aan, dus op de 5e reisden we af naar Rotterdam om hem weer op te halen.
Het ophalen verliep net zo soepeltjes als het wegbrengen, melden, documenten voor de invoer laten afstempelen en rijden maar. Direct naar de garage, want de APK was inmiddels verlopen.
Maar die lucht.... Wat is er gebeurd? Het ruikt of er in de camper rotte vis is vervoerd!
We hebben de boel gelucht, maar niets helpt, Eimskip weet van niets en houdt ons aan het lijntje.
We hopen dat de ionisator die we hebben gehuurd de lucht kan klaren, maar tot die tijd krijgt deze reis nog een onaangenaam staartje, er zit een luchtje aan deze zaak zullen we maar zeggen.
Voor Pindat houdt de reis hier op, en komt dit weer allemaal in een mooi boek.

En voor de statistieken:
173 dagen
35 staten in de VS
Bosbrand in Californië
Orkaan in New Orleans
Aanslag in New York
Walmart schietpartij in Maine)

Wat een afronding van een voor jullie zo bijzondere reis ! Dankbaar om jullie ondanks alles weer veilig en wel in ons midden te hebben op het mooie plekje wat Molenstaete heet !! Wij wensen ook jullie en allen die bij jullie horen, een Gezegend Kerstfeest en een mooi 2018 !!

Dik en Rina 2017-12-24 15:46:25

Wat een fantastisch totaalverslag met schitterende foto’s is het geworden!! Ik ga het boek zeker bestellen. Verder wens ik jullie een heel fijne kerst en een voorspoedig 2018.