Kilometers vreten....

Canada, Hamilton

Gisteren en vandaag hebben we flink wat kilometers gemaakt. Terwijl ik dit schrijf rijden we nog op de I-90 richting Sioux Falls en hebben er zo'n 1500km opzitten in 4 dagen.
Bij Niagara hebben we op een camping gestaan zodat we stroom hadden om de fietsaccu's op te laden.
Gelijk maar een wasje gedaan in onze nieuwe wasmachine, een klein maar dapper wasmachientje die de was mooi schoon en aardig droog krijgt.
En ondertussen staat onze eigen centrifuge thuis in de garage, vergeten....
Van Detroit door naar Chicago, wat groot, en wat veel roest. Elke brug elk viaduct, alles is geroest! Maar de skyline is mooi!
Van Chigago naar Spring Green waar we 'House on the Rock' bezochten.
Bedacht en zonder verdere plannen gaan bouwen door een man die op zijn favoriete picknickplekje wilde gaan bouwen. Tijdens de bouw kwamen er zoveel mensen kijken dat hij besloot 50 cent entree te gaan vragen en van dat geld heeft hij het huis steeds uitgebreid en is allerlei verzamelingen gaan aanleggen, zo staat er de grootste draaimolen ter wereld in zijn kermisgebouw....
In Madison hebben we een nieuwe telefoon voor mij gekocht, de oude (zo heet dat na 3 jaar) heeft software problemen en ging een eigen leven leiden.
En zo zijn we na nog wat stops voor wat all american foto's een aardig eindje opgeschoten!

✔ Wasmachientje 😬 Rietje: Oke jij je zin 😉

Anneke 2017-06-20 23:06:53

Het blijft iedere keer weer geweldig jullie reis te volgen. Dank jullie wel Rietje en Piet. Goede reis en ik kijk al weer uit naar het volgende verslag!!

Frans 2017-06-20 23:14:05

Bijna bij Hanna's eerste adres ;-) Rietje: Als ze er nog was ging ik haar zeker even opzoeken!

Heidi 2017-06-21 00:23:13

Wow! House on the Rocks ziet er fantastisch gaaf uit! De rest natuurlijk ook he? Geniet van de langste dag van het jaar! Xx

Nannet 2017-06-21 05:48:11

als jullie zo door blijven rijden dan zijn jullie in sept al weer hier joh!!.

silly me 2017-06-22 22:59:57

Echte America foto's !! genieten !