Baikalmeer / Ol'hon eiland

Rusland, Irkutskaya oblast'

We hebben weer zo'n moment dat ik liever even iets anders doe als naar buiten kijken.... We moeten zien van dit eiland af te komen, en Piet doet dat op
geheel eigen wijze.....
We komen er ook wel zonder dat ik met geknepen billen toekijk daar heb ik alle vertrouwen in!
We gaan Ol'hon verlaten, de pont waar we met allerlei kunstgrepen op en af gaan, de uitsluitend onverharde wegen, het 4x4 busje dat ons heeft rondgereden Het boottripje, het was een belevenis!
Dat de buschauffeur zegt "allemaal even uitstappen ik kom over een kwartiertje terug... Even tanken (bij de enige pomp op het eiland...)"
Allemaal uitstappen omdat de bus het door het zachte zand met een oververhitte motor ook niet meer trekt.
Bezoek van een echte Sjamaan die iets over het Sjamanistische geloof hier (een Boedistische tak) kwam vertellen....
Deze week was een hoogtepunt.

Zo! Dit ziet er zeker indrukwekkend uit allemaal! En dan gewoon op je fietsje door dat woeste landschap een rondje gaan fietsen :-)

heidi 2015-06-24 07:50:40

Geweldig te lezen en te zien wat jullie meemaken. Ben jaloers.

Jan B 2015-06-24 07:57:12

Hey lieve oma en opa. Ik hoop dat jullie het heel leuk hebben in rusland. Ik mis jullie wel maar ik hoop dat jullie een leuke reis hebben. Kusje Sam

Sam 2015-06-24 08:00:40

Wat is het daar prachtig mooi. Ben ook erg benieuwd naar de godsdienstige verhalen van daar. Wat zal dat indrukwekkend zijn allemaal. Fantastisch, hoeven we jullie niet voor jan doedel te missen xxx

Nannet 2015-06-24 08:02:13

Geweldig, wat een reis. Ben blij dat ik "mee mag reizen". Die Sjamaan maakt het nu wel wat mysterieuzer. Ik zou op een afstandje blijven, voor je het weet......

Cobus 2015-06-24 17:17:11

Gister jullie kaart uit Moskou ontvangen ik wist helemaal niet dat jullie zo een avontuur aangingen wat geweldig!!! Misschien had je me het wel verteld maar ik had het niet opgevangen Wat leuk dat jullie zover weg aan me dachten. Zo wij ook aan jullie , geniet van de reis en van elkaar.H.G. Jeannette en Bernard.