Wij zijn gek....

China, Xining Shi

Geweldige foto's. We genieten elke keer weer van je reisverslagen Rietje, je hebt een schrijftalent! Oh en dat grauwe erf, dat hondehok, en dan die tv schotel! Gelukkig heeft de kleding nog wat kleur. Jullie zien echt prachtige dingen. Ah en die Chinezen in je camper, heeft ook wel weer iets. Jeetje wat een ervaringen allemaal. Piet, fijn dat je weer op pad bent. Laat je maar lekker rijden en rust maar goed uit.

Ben en Anneke 2015-08-09 12:31:24

mooie foto's. Zo herkenbaar. En een chinees met baard, dat is pas een bezienswaardigheid! Die zie je niet vaak. Grappig. Leuke foto's.

kim 2015-08-09 12:46:27

De kippenwasvrouwen: wat een mooi plaatje en de Delftsblauwe tent lijkt wel. Fijn dat het weer beter gaat met Piet en goed te lezen hoe jullie genieten.

Astrid 2015-08-09 16:54:58

Mooi om te horen dat het met Piet weer beter gaat. Gelukkig kan Rietje rijden. Want zo'n reis maak je niet zo snel weer. Wij genieten met jullie mee. En zien veel herkenbare plaatjes. Nog veel plezier

Ria van Santen 2015-08-09 18:42:20

Like !

Timo 2015-08-10 12:06:19

Goed zo lekker je eigen ding blijven doen! Zo leuk dat jullie de toeristische attractie zijn ;) xx

Karlijn 2015-08-10 20:31:50

leuk voor die mensen , dat jullie er zijn !

Tjetty 2015-08-16 17:06:32

hi. Piet en Rietje,heel leuk Om jullie reis ver halen Te lezen ,Je doet het heel goed Rietje Het is een Lange tyd geleden dat wy iets van elkaar gehoord hebben ,Ik hoop dat dit nu door komt