Weken werden maanden!

Nederland, Aalsmeer

We dachten in maart dat het met een paar weken wel bekeken zou zijn, niets bleek minder waar.
In Mei kregen we bericht van de SAS dat alle vluchten naar Scandinavië nog steeds werden gecanceld en werd de vlucht verzet naar eind augustus.
Covid heeft een grote inpact op àlles!
Eén van die dingen is bv de schepen van Martien, die fiets-vaar vakanties verzorgen. Het hele toerisme over de hele wereld ligt op z’n gat, maar met Martien kwam het opeens wel heel dichtbij.
Gerda en ik hebben 2 weken samen de rol van gastvrouw op ons genomen toen hij in juli weer mocht gaan varen.
Ook bijzonder dat ik de twee weken afsloot met van de boot af te vallen in plaats van stappen met een gebroken enkel tot gevolg.
Met m’n been in het gips ging ik samen met mijn fantastische mantelzorger ook nog een klein weekje naar Nieuw Vennep om bij Yana Yuan Skye en Yade te logeren toen Peter en Kim om verdrietige redenen naar Hongarije vlogen.
Ondertussen veranderen de regels, per week worden maatregelen aangescherpt en gaan grenzen open of juist dicht.
Door de gebroken enkel werd vertrek in Augustus weer uitgesteld naar September en eindelijk is het nu zo ver dat we de camper gaan ophalen!

Ondans alle narigheid toch nog genoten van de tijd. Leuke foto's! Ps. de verjaardag was niet van Yana maar van Skye =) Fijn dat jullie er zo'n leuke tijd van hebben gemaakt met de kids. Wij hebben van een afstand met jullie mee genoten.

Kim 2020-09-29 10:22:21

😊 natuurlijk.... stomme fout, we waren erbij 😉