De Noorse grens

Zweden, Jämtland County

Vanmorgen vertrokken we uit Östersund richting Noorse grens, de route is in deze tijd van het jaar echt schitterend, alle herfstkleuren hebben we gezien, meer als gisteren, omdat we steeds zuidelijker komen en er hier meer boomsoorten zijn.
We namen een secundaire route om langs de grootste waterval van Zweden te gaan, zeker de moeite waard, wat zal dat in het voorjaar als al dat smeltwater erbij komt een geweld zijn hier!
Onderweg naar de waterval viel ons een richtingsbord op ‘Norge’ laten we dat maar eens proberen.
Dat was een goede gok, een kleine grensovergang zonder enige controle, hoewel zonder.....
Binnen enkele minuten ontvingen we alletwee een sms bericht, die heb ik voor de duidelijkheid maar bij de foto’s gezet.
Gelukkig komen wij uit Lulea en niet uit Nederland dus die quarantaine kunnen we beperken tot 4 dagen.
Geen probleem, wij leven met gemak 4 dagen in de natuur in onze privé bubbel.
Op naar de fjorden!

Leuk verslag en mooie foto’s weer. Groetjes

Frans 2020-10-03 19:31:50

In 1 woord gewoon schitterend! Wat is de natuur toch mooi geschapen! Geniet ervan.

Kim 2020-10-03 19:49:40

In 9 woorden: Dat is weer een prachtige reis zo! Veel plezier.

Timo 2020-10-03 19:55:20

Toch noch een mooi " kadootje" voor jullie( en voor ons) deze prachtige herfstbeelden!

Tjetty 2020-10-04 13:35:15

Wat een prachtig stukje natuur. Heerlijk dat jullie nu toch nog verder kunnen. Geniet er van.

Marjatta 2020-10-04 21:32:05

Wow ! Wat een mooie fotoos ! 4 Dagen quarantaine lijkt me daar totaal geen probleem. Lekker genieten !